.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

środa, 4 stycznia 2012

Nowy 2012 Rok

Witam Kochani w Nowym 2012 Roku to , aż rok czasu jak do Was nie pisałam  , pozdrawiam serdecznie Wszystkich  odwiedzających , znajomych i nie znajomych    także  mam nadzieję ,że Każdy z Was   znajdzie coś dla siebie u mnie na blogu  jest mi   bardzo miło Was Kochani   gościć co dnia na nowo .:) 
Kochani  coś znalazłam w necie  i właśnie tego wszystkiego Wam i sobie życzę :)

A L F A B E T NA CAŁY 2012 ROK
A...anioła stróża u boku,
B...buziaków słodkich miliony,
C...czasu wolnego dla siebie,
D...drogi usłanej różami,
E....ekskluzywny
ch wakacji,
F....fury pieniążków,
G...gwiaździsteg
o nieba,
H...horoskopu korzystnego,
I.... i oprócz tego -
J...jasności umysłu,
K...kolorowych chwil,
L...lotów wysokich,
Ł...łask Bożych wiele ,
M...miłosnych uniesień,
N...nieprzemijaj
ącej urody,
O... oddechu od codzienności,
P...pogodnych dni,
R...romantycznyc
h wieczorów,
S...szalonych nocy,
T...tylko spełnionych marzeń,
U...uroku osobistego,
W...wiary w sukces,
Z...zdrowia , zdrowia i jeszcze raz
zdrowia ,
...W...KAŻDY.Z 366..DNI NOWEGO ROKU...


 , a oprócz tego życzę Wam dużo uśmiechu



i  tanecznego  kroku w Nowym 2012 Roku. 



 CIESZMY SIĘ ŻYCIEM  GDY  SMUTEK I   RADOŚĆ SPRZYJA , BO  ŻYCIE PRZECIEŻ TO    TAK  KRÓTKA CHWILA  POZDRAWIAM :)

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...