.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

poniedziałek, 13 lutego 2012

Wyzwanie

Konkurs na najpiękniejszy kapelusz - wyzwanie !!!


więcej na :

a przy  okazji zapraszam Was Kochani do zapoznania się z pracami Ani są  na prawdę bardzo piękne i    pomysłowe :) 

_*_*_*_
Prace konkursową należy wykonać samodzielnie, według własnego pomysłu, z dowolnych materiałów i dowolną techniką. Zdjęcie pracy nadesłane do mnie musi być Twoją własnością(zgodnie z prawami autorskimi).

Regulamin :
1. Wykonaj kapelusz wg własnego pomysłu z wykorzystaniem dowolnej techniki
2. Zdjęcie Twojej pracy wyślij na mój adres : anna@promega.com.pl
(prace zostają u Was i są Waszą własnością)
3. Na zdjęcia prac czekam do 14 lutego do godz.24:00 :)
4. 15 lutego wszystkie prace zostaną pokazane na moim blogu ze wskazaniem osób, do których należą
5. Prace konkursowe poddane zostaną głosowaniu, każda z prac będzie miała swój numer , głosujemy w komentarzach pod postem konkursowym ,na pracę , która Wam się najbardziej podoba .W ten sposób wyłonimy zwycięzców.Głosujemy od 15 do 18 lutego .
6. Ogłoszenie wyników nastąpi 19 lutego na moim blogu.

_*_*_*_


P.S.
Wiecie co Kochani dziś jestem pozytywnie zakręcona i pełna mega max i   jak to jeszcze można nazwać energii , która  bym obdzieliła Was wszystkich i jeszcze by  zostało  byłam wczoraj na szkoleniu w Gdańsku gdzie bardzo pragnęłam  być  od kiedy się dowiedziałam  , że takie spotkanko   będzie , ale o tym później napisze więcej ,  bo  teraz   startuje w cudownym konkursie tak jak obiecałam mojej  koleżance z Rękodzieła.
Beatko startuję tak jak obiecałam i oczywiście  kapelusz będzie z dedykiem  dla Ciebie  , bo Ty  mnie do   tego nakręciłaś :) , a przy  okazji zapraszam Was Kochani do  obejrzenia prac zdolnych rąk  Beaty  

Muszę przyznać dla mnie to wielkie wyzwanie , bo mam  bardzo mało czasu raptem parę  godzin , mój chory nadgarstek ograniczył mi prace w rękodziele, eh no ale spoko  dam rade mocy  przybywaj .....:D
Ja  zrobię kapelusz na podobę  kształtu  kapelusza moich marzeń jaki    bym  chciała mieć , a tym czasem ściskam i pozdrawiam Was Kochani , bo  lecę uwolnić  wodzę mojej   wyobraźni   przy   tworzeniu kapelusza moich marzeń i  nie ważne czy wygram  ten konkurs czy  też nie , samo  wzięcie  udziału w tak cudownym konkursie  w  gronie tak  wybitnych  Rękodzielniczek  to już dla mnie wielka wygrana i  wielka nagroda 
Kochani  po za tym życzę Wam udanego    startu w nowy tydzień
dedyk dla Was 
  
buziaki moje Kochane  Misiaki :)

1 komentarz:

Iwona pisze...

Cudny kapelusik:)Pięknie wykonany:)Powodzenia:)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...