.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

czwartek, 22 marca 2012

Akcja Chartyatywna

Pracę tą wykonałam z przeznaczeniem na licytację  dla chorego Krystiana z Żywca.
W dniu 24 marca 2012 roku w żywieckim MCK-u o godz. 16 odbędzie się kolejny koncert na rzecz Krystiana.





 


Zawsze kiedy wykonuję jakąś pracę na szlachetny cel, to z każdą pracą pogłębia się coraz bardziej moje takie pragnienie a mogę też  śmiało napisać ,że marzenie by pracować kiedyś jako wolontariusz przy  ludziach  starszych , chorych lub dzieciach by nieść im pomoc , której  ja sama nie otrzymałam , a jaką  bym chciała dostać i ofiarować innym  taką z serducha szczerą i bezinteresowną , ponieważ  pomoc niesiona innym w najmniejszym  drobiazgu dodaje mi skrzydeł i ta radość osób , którym w życiu już pomogłam  to jest  coś bezcennego czego nie można kupić .
Dziś wysyłając ta pracę podarowałam sobie odrobinę radości ,bo mała rzecz a bardzo mnie cieszy , pozdrawiam Was Wszystkich Kochani serdecznie życząc radości w sercu , uśmiechu na ustach i spokoju na duszy  każdego  dnia na  nowo :)

13 komentarzy:

Joanna pisze...

Rozumiem Cię bardzo dobrze.
Piękny bukiet :)

Avelina pisze...

Piękna praca :)

Catherine pisze...

Pani Joanno piękne rzeczy Pani pokazuje na blogu. Będę często zaglądać.
Błagam tylko o jedno... o zlikwidowanie tej muzyki. Wiele osób słucha czegoś swojego a wchodząc na Pani bloga atakują inne rytmy :) Może ten player ma opcję nie włączania się po załadowaniu strony tylko np. Gdy ktoś kliknie.

alicja1204 pisze...

Pięknie tu u Ciebie :) dziękuję za wizytę na moim blogu i przemiły komentarz :) Pozdrawiam Alicja

Baloska pisze...

Dziękuję za odwiedziny u mnie. Piękne rzeczy tworzysz i masz dobre serce - cudnie jest spotkać na swej drodze takich ludzi jak Ty - przywracasz wiarę w dobro. Pozdrawiam:)

Marta pisze...

Śliczny bukiet:) Pozdrawiam

zapach piwonii pisze...

Kwiaty jak z marzeń ,cudny bukiet na tak zacny cel.Pozdrawiam bardzo ciepło

zapach piwonii pisze...

Kwiaty jak z marzeń, piękny bukiet na tak zacny cel.Pozdrawiam bardzo ciepło

Iwona pisze...

Jestem pod wrażeniem:)Cudny bukiet z pięknymi kwiatami:)

Joanna pisze...

Przepiękna praca:) Mam nadzieję że sprzeda się za wysoką cenę!
Dobrych Świąt życzę:)

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Piękne! I jak starannie wykonane - wiem co piszę, ostatnio uczyłam się robić takie kwiaty :) Pozdrawiam cieplutko!

Meg13 pisze...

Pani ręce tworzą cudeńka :)
Jestem pod wrażeniem!!!
Pozdrawia bardzo pięknie tu u Pani i będę częstym gościem.

dudqa pisze...

Piękny bukiet

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...