.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 10 marca 2012

Dzień Mężczyzn

10 Marca 


Dzień Faceta dziś się święci
więc życzę Ci tego co Cię kręci
full zabawy, dobrych chęci
niech Cię licho złe nie nęci
"złe" przygody niech Cię miną
oraz troski w dal odpłyną.




       W DNIU TWOJEGO ŚWIĘTA…

chcę abyś wiedział że jest ktoś kto o Tobie pamięta...
By słoneczko na niebie zawsze dla Ciebie świeciło...
By smutku żalu i bólu nigdy w Twoim życiu nie było
By ptaki zawsze pięknie dla Ciebie śpiewały..
A w serduszku wiecznie ogień miłości się palił...

No to teraz trochę  Wam  drodzy Panowie pośpiewam :):) 




Porady znalezione w necie : )


Mężczyźnie potrzeba urozmaicenia tak niewiele pragnie do pełni spełnienia, bywa że wystarczy lampka rumu, wina, rozluźni odpręży, w tym też tkwi przyczyna. A może kolacja z lubczykiem podana, rozbudzi podniety męża Twego pana. Stań się ulubionym wykwintnym specjałem, a będzie cię pragnął sercem, duszą, ciałem, lecz jeśli kolacja nie będzie smakować, wtedy na głodniaka musi funkcjonować. Wspólna kąpiel w wannie, tudzież pod prysznicem, diametralnie zmieni małżeńskie pożycie. Rekwizyt zwyczajny normalna drabina, pomoże związkowi dobrą formę trzymać. Będzie to wyzwanie ekscytacja wielka, kiedy do sypialni wejdzie po szczebelkach. Ty niczym księżniczka udasz że zdziwiona, bez żadnych oporów toń w jego ramionach. Nie pozwól by u was powiało rutyną bo wszystkie uczucia przepadną i zginą.


 No to na mnie czas pośpiewałam , popisałam
 Życzę Ci spokojnej nocy Niech odpoczną Twoje oczy , Które cały dzień patrzyły Wiele rzeczy zobaczyły A tymczasem hop do; wyrka" Czeka już relaksu chwilka Pościel miękko Cię otuli Ktoś do Ciebie się przytuli Księżyc dziarsko puści oko Zaśnij błogo i głęboko ...
Serdecznie pozdrawiam miłego wieczoru Kochani  
 DOBRANOC:)

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...