.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

czwartek, 8 marca 2012

DZIEŃ KOBIET


 8 Marca !!!



Już dziś na Facebooku składałam życzenia , ale tu  całkiem    wyleciało mi z  głowy  trochę zabiegana byłam, ale lepiej późno niż wcale dla osłody dnia dzisiejszego  częstuję Was Kochani  tortem z  galaretka w środku własnej   produkcji dodam z galaretka w środku ,  bo takie ciacho  lubię :)



Kochane Dziewczyny wszystkiego najserdeczniejszego z okazji naszego święta :)
Dużo zdrowia i miłości, mocy śmiechu i słodkości, mało smutku oraz łez pełni szczęścia, jeśli chcesz.
Dziś Dzień Kobiet
Bez wyrzeczeń i diet,
Troszkę pudru, ciutkę szminki
I już mamy lepsze minki
Tu za dużo, tam za mało
Każdej z nas się wydawało,
Że ma wszystko wręcz na opak,
Prościej ma niejeden chłopak
Więc po winko wysyłamy
I z kwiatami zapraszamy.


Kochani  pragnę też podziękować za Wszystkie życzenia jakie otrzymałam  od Was  na mejlach   na FB , Nk , na wp.pl i Smsem :)
Dziękuję Dziewczynom za sms , który dziś otrzymałam  wielokrotnie:) 
 Muszę przyznać umiecie tworzyć . Dziś otrzymałam   sms -y i  jakże pasujące do nas kobiet po 30 :)

Dzisiaj DZIEŃ KOBIET, więc cycki w górę
i odrzuć z twarzy gradową chmurę !
Niech żyje cellulit i kurze łapki,
bo i tak jesteśmy fajowe babki :)))



Dzięki wielkie Kochane  Babeczki i pośpieszcie się, bo ja już poluję na żurawiny   moje ulubione i  dziś jestem  grzeczna i   bardzo ,ale to bardzo dbam , aby za bardzo nie schudnąć:):) 


   

 Świat bez kobiet byłby jak ogród   bez kwiatów :):) 


   Kobieta jest ...

Kobieta jest jak nagła na pustyni burza,
Co swą kobiecością odurza,
kapłanka ognia, służebnica wierna,
z jednej strony czysta, z drugiej taka zmienna.

Delikatna jak róży aksamitny płatek,
lecz gdy trzeba kolcem serce okaleczy.
Łagodna jak owca, cicha jak bławatek,
pięknością przeraża, a dotykiem leczy.

Nie ma na świecie, drugiego stworzenia,
Co w tak szybkim tempie, zdanie swoje zmienia.
Nie ma na świecie, osób tak kochanych,
jak kobiety.. Słowem w piękność ubieranych.
 

1 komentarz:

Jasmina pisze...

Mmmmmm jaki tort :D Aż ślinotoku dostałam.
Dziękuję kochana za życzonka . Buziaczki ;*

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...