.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 3 marca 2012

Wyróżńienie

Witam Kochani :) 


Parę dni temu otrzymałam wyróżnienie z bloga od Ani


 za co bardzo dziękuję . To wyróżnienie jest dla mnie jest jak Oskar , ponieważ raczkuję w blogowaniu od października i za nic nigdy nie byłam wyróżniana i doceniana , i bardzo się ciesze i dziękuję Aniu , że otrzymałam to wyróżnienie .
Mój blog powstał w październiku ,umieszczam tu swoje prace , które są moja Pasją od wielu lat, która gdy jest mi bardzo ciężko pomaga mi walczyć z chorobą , która dopadła mnie wiele lat temu , cóż takie to życie jedni mają za dużo i nie doceniają tego , a inni nie mają wcale i też trzeba żyć i nigdy się nie poddawać choć czasem jest to bardzo trudne i się wydaje ,że nie dam rady iść dalej, ale wiara w Boga i we własne siły czyni cuda . Chciałabym by mój blog był inspiracją i taka nadzieją ,że można sobie poradzić i udźwignąć ciężar w walce z przeciwnościami l z różnych przyczyn i zdarzeń losowych ,wiem ,że wielu ludzi właśnie chowa się w necie , bo życie ich dotknęło . Kochani pytacie w mejlach dlaczego umieszczam posty o Forever i z czym to się je i jak powstała moja Pasja i dlaczego .Ciężko mi pisać o sobie , bo więcej w moim życiu tego złego jak dobrego więcej cierpienia i bólu jak radości , napiszę nie długo o tym na osobnej stronie by to wszystko stało się dla Was bardziej zrozumiałe , a być może dla nie których pomocą i ratunkiem w wielu chorobach , bo Forever to jest coś o czym większość nigdy nie słyszała .Blog ten to cząstka mnie , która z Wami tu zostaje , bardzo chętnie tu wracam do strony moich marzeń i do Was to taka moja odskocznia od szarej codzienności z którą się zmaga każdy z nas:)

Hmm to teraz coś o sobie , a może poproszę o następny zestaw pytań co Wy na to ?? no nic spoko dam rade Wy sobie poradziłyście to i ja dam radę , mocy przybywaj …..!!!!... i  do dzieła :)



Zasady obowiązujące w zabawie to:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację <---to już mam
2. Wklejenie loga na swoim blogu <---to też już zaliczyłam
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie <---- eh Dziewczyny nie mogłyście wymyślić coś prostszego , ale spoko dam rade pomału i do przodu , a jakoś będzie ...:)


  a).
pierwsze i najważniejsze nigdy się nie poddaję nawet wtedy gdy nie mam do kogo wyciągnąć ręki o pomoc , bo mam w sobie nie gasnąca Wiarę w Boga , która daje mi siłę i jest moim motorem, i pomaga mi walczyć z przeciwnościami Losu , każdego dnia na nowo

b).
Nie cierpię modnej teraz społecznej znieczulicy , pychy i zapatrzenia w siebie co to nie ja ,ponieważ każdy z nas jest tylko człowiekiem , a oprócz tego , chamstwa i kłamstwa ,wole najgorszą prawdę niż jedno kłamstwo,
c).

Mam męża i troje dzieci córkę i dwóch synów,

d).

Kocham pomagać innym i od najmłodszych lat pomagam, ponieważ  czuje się  wtedy potrzebnym , wartościowym i  spełnionym  człowiekiem.
Pierwszą osobą , której pomogłam była sp. Pani Zalewska starsza osoba taka babcia . Jechałam wtedy rowerem ze szkoły , było zimno i byłam głodna , a ona dźwigała dwie siatki z zakupami były ciężkie i urwało się ucho od torby .Jak ją zobaczyłam zrobiło mi się jej żal i zapytałam czy jej pomóc ucieszyła się , że taka mała i chce pomóc gdy starsi ją mijali, podwiozłam te torby z zakupami . Ta Pani z tej wdzięczności zaczęła mnie ściskać i całować za tą drobna pomoc , potem sama się cieszyłam jej radością . Wtedy zrozumiałam , że to jest to co będę robić , kiedy tylko nadarzy się okazja by pomóc innym i ta radość była taka dla mnie ważna , że zapomniałam nawet o tym ,że jestem głodna . Tą radość tej Pani widzę za każdym razem kiedy pomagam innym :)
    e).
    Bardzo lubię gotować wymyślone przez siebie potrawy inaczej eksperymentuję w kuchni i jak dotąd nikomu nie zaszkodziło i nikt nie padł - wnioskuję ,że musi być dobre, 
    f).
    Nie lubię odkurzać i robi to za mnie córka lub synowie,
    g).
    Lubię grać na wp.pl w pokera i muszę przyznać , że jestem wybitnym graczem i każdy ze mną chętnie gra , ponieważ nigdy jeszcze nie udało mi się wygrać .

    O i już jest szczęśliwa 7
    I wiecie co teraz to , aż szkoda ,że to tylko 7 pozycji do na pisania , bo dobrze się nie rozgrzałam , a tu już koniec .

    4. Nominowanie 10 osób <---- a tu to wielka przyjemność i wielki problem , ponieważ wszystkie blogi są godne wyróżnienia nie tylko za styl prowadzenia bloga , ale również za zamieszczone tam prace.



    Brak komentarzy:

    Gościu Miły :)

    Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...