.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

piątek, 25 maja 2012

Dziękuję :)

Kochani pragnę bardzo podziękować za wyróżnienie mojego bloga , o  których  Dziewczyny poinformowały mnie wcześniej z braku czasu na wpisy  narobiło mi się trochę zaległości, z którymi po mału się uporam .
Nie będę już kolejny raz pisać o sobie  , bo czytając mojego  bloga na bieżąco  zdążyliście mnie już odrobinę poznać więc nie będę powtarzać , bo to stanie się nudne.

Wyróżnienie dostałam od  wspaniałych Dziewczyn  :
ania 38  z bloga



Gosia Chryc z bloga









Oraz drugie wyróżnienie od 

Beatki z bloga 






Jeszcze  raz   bardzo dziękuję za docenienie mojego  bloga i za to  co na nim prezentuję. Zapraszam Was Kochani  do odwiedzenie blogów Dziewczyn , które swoimi pracami potrafią zainspirować , każdego , kto nie lubi się  nudzić po prostu tworzą  cuda  zobaczcie i oceńcie sami zapraszam.

Moje nominacje do obu wyróżnień to następujące  blogi kolejność nie ma znaczenia  po prostu według swojej listy  blogów wklejam linki  :












Dziękuję serdecznie za wszelkie inspiracje  jakie mogę zobaczyć na wszystkich  blogach z mojej listy , zapraszam i Was Kochani  do świata pasji  każdej z nas , pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

P.S. Z całego serca serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów w poprzednim poście jak i  na wiadomościach prywatnych, dziękuję też za zainteresowanie się tematem  suplementacji  czego się nie spodziewałam , o którym  będę pisała więcej tak jak obiecałam.





Miłego i radosnego dnia życzę :)

4 komentarze:

Ewa pisze...

Gratuluję wyróżnień,bardzo zasłużone,piękne prace tworzysz,oczywiscie dziękuję za wyróżnienie mojego bloga,dziękuje i pozdrawiam.

Jadzia pisze...

Joasiu serdecznie dziękuję za wyróżnienie i cieplutko pozdrawiam :)

Kasia :) pisze...

Joasiu bardzo dziękuję za wyróżnienia,buziaki.

kasia_s5 pisze...

Przepraszam,że dopiero teraz,ale chciałabym bardzo podziekować za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :)
Pozdrawiam :)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...