.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki :)

26 maj to  najpiękniejszy  dzień  ze wszystkich dni w moim życiu , sobie i wszystkim Mamom  życzę dużo zdrowia, zdrówka i zdróweczka  oraz wiele radości z naszych pociech .





Matczyne serce 

Tak bardzo kochać potrafi Matka  miłością piękną, jak kwiat w zieleni  

Tylko czy każdy z nas do ostatka  to Jej uczucie umie docenić?

 Gdy zbłądzisz, weźmie ciebie za rękę znowu przytuli swą łagodnością
Choć Jej nie złożysz za to podziękę będzie cię kochać wielką miłością

Matczyne serce wszystko wybaczy Choć nieraz smutku łzy jej popłyną
Miłość swą wleje do złotych naczyń i przebaczenie da twoim winom

Dbajmy więc zawsze o nasze Mamy żeby nie żyły gdzieś w samotności
Nie tylko w Święto Ich pamiętajmy że Pan Bóg stworzył nas z Ich miłości


 








Jest jedno takie serce spośród serc wielu tysięcy i bije wciąż nieprzerwanie i kocha najgoręcej. To serce naszej Mamy najlepsze w całym świecie i nigdy takiego serca nie odnajdziecie. Mijają lata w rozpędzie twarde skały czas kruszy. Miłość Matki do dzieci żaden czas, nigdy nie ruszy. 

Mamo dziękuję za to ,że  po prostu Jesteś ze  mną i dla mnie  i dziękuję za to , że ja mogę  być z Tobą i dla Ciebie:) 








Tak z całego serca  pragnę zadedykować piosenkę dla wszystkich  Mam  dzieci  niepełnosprawnych  życząc i Wam drogie Mamy   i Waszym  dzieciom dużo zdrowia i siły w pokonywaniu  dnia codziennego. Bardzo  podziwiam Was Kochane  i jesteście  dla  mnie wzorem do naśladowania . A wiec Kochane Mamy  dedykuję Wam piosenkę ,która sama co dnia słucham z potrzeby serca.
Opieka  nad  chorym to nie tylko obowiązek , ale przede wszystkim sprawdzian z człowieczeństwa czy potrafisz  być człowiekiem dla człowieka i  to dotyczy nie tylko  Mam chorych  dzieci , ale tak na prawdę nas Wszystkich.





 Miłego świętowania drogie Mamy  , pozdrawiam i życzę  miłego dzionka :)

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...