.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 5 maja 2012

Polecam prace Agnieszki ...:)

Kochani   wiele dostałam zapytań czy zajmuję się robieniem albumów  lub karteczkami na zbliżającą się Komunię Świętą, ja   jeszcze  do tych  technik  nie doszłam i nie robię   nie mam kiedy po prostu  brak  czasu  dla mnie  moja doba jest  stanowczo za krótka, ale  pragnę  byście poznali  moją  przyjaciółkę Agnieszkę, jest to wspaniała osoba , bardzo  uzdolniona o wielkim i  szlachetnym serduchu i ja osobiście mam  wobec mojej Agnieszki  dozgonna  wdzięczność za  prezenty , które  dostałam , a w szczególności za  Różaniec , który Agnieszka wraz ze swoją rodziną przywiozła mi z Watykanu , wiecie to wszystko nie było by takie wyjątkowe i dziwne  gdybyśmy  z Agnieszką się znały od wielu  lat , ale my  się poznałyśmy nie dawno, bo 2 lata temu  na NK.
Nigdy wcześniej się nie widziałyśmy i nie znałyśmy ,połączyła nas nasza wspólna Pasja do Rękodzieła .Na początku   było klikanie  na Nk potem z  biegiem  czasu  poszły w ruch   telefony  , aż w końcu  znajomość ta zaowocowała  sylwestrowym spotkaniem , które uwieńczyło wymiana prezentów własnoręczne przez mnie i Agnieszkę zrobione ,są  to bardzo miłe  i nie zapomniane chwile   i oby właśnie takich  chwil było jak najwięcej :) Jesteśmy dowodem na to ,ze Pasja - Rękodzieło jednoczy ludzi i pozwala nawiązywać znajomości co daje nam  możliwości na  dalsze rozwijanie i pielęgnowanie oraz  łączenie naszych Pasji .zapraszam do obejrzenia  galerii prac Agnieszki na FB są na prawdę godne uwagi na pewno znajdziecie  w twórczości Agnieszki  coś dla siebie polecam i zapraszam :


Ja i  Agnieszka i wymiana prezentów :)

 To wspaniałe i  piękne  poduszki  wykonane przez Agę :)


Pierwszy i najważniejszy  prezent  od Agi to Różaniec , który przywiozła mi z Watykanu  i  ma w sobie dwie  ważne rzeczy , które kocham czerwony  kolor i zapach róż , które też  kocham najbardziej ze wszystkich   kwiatów.




 Poduszka


Karteczka w stylu  retro 


 Pytacie też jakie prezenty można podarować  na rocznice ślubu oto przykład ja podarowałam taki na rocznice ślubu moich Rodziców coś innego i oryginalnego, i to na pewno się nie powtarza jak wiele innych  prezentów.


Kolejny zestaw na Chrzest Święty , który zamówiłam u Agnieszki  dla Michała z Anglii .


A to  moja przytulanka , którą podarowała mi Aga :)




Pokaże jeszcze Wam  karteczkę jaka wykonały zdolne ręce Agi  na   Komunie Świętą na prawdę prace Agi są  przepiękne sami zobaczcie, a na resztę   prezentacji prac Agnieszki zapraszam na FB w  linku powyżej  .


Prawda ,że  przepiękna ?? to już wiecie do kogo się zwracać  jeśli nadal potrzeba Wam Kochani wyjątkowych  i nie powtarzalnych   karteczek na różne okazje :)


5 komentarzy:

BEATA :) pisze...

przecudne prace Agnieszki Pozdrawiam WAS Serdecznie :)

Iwona pisze...

Śliczności:)Piękne rzeczy:)

Kasia :) pisze...

Super sprawa taka przyjaźń z "pasją",prace Agnieszki naprawdę cudne,pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

Pracownia Ani pisze...

Joasiu ja też mam wspaniałą przytulankę od Agi:)) to wspaniała dziewczyna , buziaki kochana

Joanna pisze...

Serdecznie dziękujemy Dziewczyny :) Aniu mamy już dwie wspólne znajome , które znają nas osobiście , mam nadzieje , że teraz kolej na nas byśmy się poznały osobiście , pozdrawiam i ściskam Was Wszystkie serdecznie:)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...