.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka:)


Czasem nie trzeba wielkich słów i  wyskokowych  prezentów ,  wystarczy  miły  gest   i   chwila poświęcona   i  spędzona ze swoim  bliskimi , a to  jest  bezcenne .
Dziś  ja  mogłam na chwilę zapomnieć  o  tym ,że mam  dzieci   i  dorosłe życie , ponieważ  wieczór spędziłam z moją rodziną i   moimi Rodzicami  , bardzo się cieszę  i dziękuję  moim  bliskim   za  te  cudowne  chwile , kocham  ich za  to i nie ukrywam ,że marzyłam  o tej   chwili  i  jak w piosence  czasem  marzenia się spełniają  dzieci   i tych   małych    , malutkich , ale i tych  dużych  też :) 





Samych radosnych i słonecznych dni oraz szczęścia i dużo  zdrowia  dla Wszystkich dzieci i Tych dużych i Tych małych...






 Kochani  nie zapominajmy też o Dzieciach z Domów Dziecka podarujmy  im   choćby  uśmiech i  uścisk dłoni  .....




 Czemu  o tym   wspomniałam ,  bo tak  trzeba  , by  nie zapatrywać  się tylko w samego siebie  ,  by  dawać przykład  naszym dzieciom ,  by  nie śmiały   się   i   jak to  często jest by   nie  wytykały palcem  dzieci z  tz. bidula . Mieszkałam  w  internacie z  dziewczyną  z Domu Dziecka i wiem    co   właśnie te   biedne dzieci  przeżywają , kiedy  dzieci  z pełnych rodzin pokazują swoje przysłowiowe   co to nie "Ja"....., ale też  mam ku  temu inny  powód....
 Tak  dziś przez cały dzień  myślałam  o jednej  pięknej Dziewczynce z  mojej  rodzinnej miejscowości .... to  bardzo  smutne , ponieważ  jej tata zmarł   parę dni  temu  i   wczoraj był  jego pogrzeb  , a ta  kilkunastoletnia Dziewczynka  przyjechała z wychowawczynią z Domu Dziecka . Patrząc  na nią   i myśląc o dzisiejszym    dniu łzy   stawały mi w oczach  , tata   ją  bardzo  kochał , był    miłym  i     życzliwym  człowiekiem ,    bardzo uczynnym dla innych i  pracowitym zarazem   i  wiecie co Kochani    nie trzeba prowadzić i   wieść bardzo   bogatego życia ,   by to  stanowiło o wartości i dobroci człowieka by   po prostu być człowiekiem dla człowieka, czasem właśnie jeden  biedy  i ubogi człowiek zagubiony często w życiu  przez  różne przewrotności losu   może dać  więcej   dobroci serca ,     niż   nie jeden  wyżej sytuowany człowiek  ,Stasiu właśnie taki  był ,  był skromny , ale życzliwy   dla każdego i    takim    go zapamiętam  do końca  ...,  to  los sprawił  , że   jego córka musiała iść do  domu dziecka ,   tak  z całego   serca   jej   bardzo współczuję  i tym  bardziej  doceniam  dziś  swój dzień   i  to  co  mam  ........ może zasmuciłam    trochę ,  ale    to samo życie z życia wzięte...


Pozdrawiam Wszystkich   bardzo serdecznie  i ceńmy  to   co  niesie  nam każdy   nowy dzień od   najmłodszych   lat   i umiejmy to  docenić , bo choć los robi swoje i nam nie sprzyja cieszmy   się  życiem , bo tak  szybko mija .....



  

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...