.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 26 czerwca 2012

Kolejny sukces dzięki suplementacji!!!

 Dziś  jesteśmy tym czym karmimy swój umysł i ciało 




 Umysł karmimy wiedzą ,a ciało suplementami .




Kochani  pragnę się z Wami podzielić moja radością jestem tak szczęśliwa ,że aż chce mi się płakać  z    radości, że suplementy  na które wydaję pieniądze nie idą na marne!!!  .
Moje dzieci Ania i  Szymon dziś są po kontrolnym  badaniu komputerowym  , na którym nic się nie  ukryje nawet to czy preparaty  systematycznie są przyjmowane.
Kochani najpierw opowiem Wam o Ani .
Moja córka miała poważny problem ze wzrokiem - traciła wzrok miała wadę   -5 dioptrii . W zeszłym roku w czerwcu leżała w Grudziądzu w szpitalu potem w  Warszawie w  Instytucie   tam  dowiedziałam się  , że to jest  spowodowane  niedoczynnością tarczycy  , która oprócz wzroku spowalniała wszystkie organy  doprowadzając je do niewydolności jakby tego   było mało wykryto u Ani   torbiel  pajęczynówki umiejscowiony w okolicy skroniowej co miało  główny wpływ  na utratę wzroku miało to się zakończyć operacją .Bardzo  się  bałam o swoją córkę wiadomo jak każda matka  przeleciało mi przez głowę całe jej życie , co będzie dalej  jak w razie operacja się nie uda to oczywiste , że każda  ingerencja chirurgiczna   niesie ze sobą jakieś konsekwencje. Przeczytałam  wiele artykułów na ten   temat  zasięgałam   porad u   specjalistów  i nie pozostało mi nic innego jak tylko  poddać córkę operacji. Umówiłam następną wizytę u lekarzy  , Ania przyjmowała leki , które miały  pomóc i zmniejszyć wszystkie objawy, ale nie było poprawy wzrok się pogarszał . Potem kolejne wizyty  i dalsze leczenie. Miedzy czasie  zabrałam Anie na badanie , o   którym się dowiedziałam  od lekarza Okulisty , że  jest  jeszcze  leczenie suplementami , które są dobierane komputerowo  do potrzeb  organizmu   oczywiście   uprzednio jest  wykonane  badanie komputerowe ,  na którym nic się nie ukryje i  rozpoznane są przyczyny   choroby. Bez wahania zadzwoniłam pod wskazany  numer i umówiłam się na wizytę , Lekarka na badaniu   wykryła  28   przyczyn , które wywołały  różne dolegliwości potwierdzając wcześniej   wykryte w szpitalu choroby . Poddałam Anie temu leczeniu i po ośmiu miesiącach leczenia suplementami stał sie cud  wszystko się cofnęło najpierw  uspokoiła się  niedoczynność tarczycy , następnie wchłonęła się torbiel pajęczynówki i  wierzcie mi   dziś po badaniu i mono-terapii  komputerowej gdzie  ustawione jest  całe pole magnetyczne całego   organizmu  Ania zdjęła okulary  i nie musi  ich nosić cały czas  tylko jeszcze do  czytania i pisania  tak bardzo  się cieszy  i sama się  ciesze swoją decyzją , bo co by było  gdyby..., ale dzięki Bogu   udało się  , dalsze leczenie suplementami doprowadzi do  tego , że okulary  w ogóle  nie będą  potrzebne .
 Teraz opowiem o     Szymonie
Mój syn Szymek  urodził się jako wcześniak  cesarki  cięciem  , później  leżał w inkubatorze był  leczony tlenem  i to też nie pozostało   bez  echa w organizmie. Lekarze uprzedzili mnie , że mogą być różne skutki  tego wszystkiego. Przez lata był nerwowy  i płaczliwy było wiele nieuzasadnionych dolegliwości , choć lekarze mówili ,ze to normalne  i  wyrośnie z tego  ja czułam ,ze coś się dzieje  robiłam wyniki  i nic nie wykazywało choć  byłam zapewniana , że wszystko jest   ok   martwiłam  się . Postanowiłam również zabrać syna  na to samo   badanie  co  byłam   ja i Ania.

 Badanie to  wykazało wadę serca i niedotlenienie organizmu oraz   dokuczliwą alergię , dziś po pół roku leczenia suplementami wada  się zmniejszyła  , poprawiło się dotlenienie organizmu , a po alergii nie  ma śladu , jedynie  co  dziś stanowi problem   to  pasożyty w organizmie , ale taki problem to żaden problem , bo   wystarczy  Szymka tylko odrobaczyć i przyjmować suplementy  nadal , a wszystko wróci  do  normy.
Przez  te  leczenie zrozumiałam ,że po mimo , że każdego dnia dbałam   o różnorodność posiłków bogatych w witaminy   i  białko potrzebne do  rozwoju  organizmów  moich  dzieci  wiem , że   i   tak     nie   dostawały   tego co  teraz   oferuje mi suplementacja, nawet  nie wiedziałam ,ze ludzie powinni się odrobaczać o  czym  żaden lekarz   nie   mówił.
Cała ta suplementacja polega na tym  by uzupełnić niedobory witamin  i wszelkich minerałów w organizmie , których niedobory powodują  ubytki w organizmie , z których  następnie powstają ogniska chorobowe  i     niewydolność organów  i taki łańcuszek zatacza krąg, szkodliwy  dla  naszego  organizmu.
W  czwartek sama mam badania, ale  jestem spokojna dlatego ,że  jestem w dobrych rękach  i suplementacja to jest to  czego  szukałam przez  te 15 lat  choroby. Dziś odczuwam  spokój wewnętrzny ,  bo z każdym suplementem staję   się zdrowsza  i szczęśliwa z odzyskanego zdrowia . 

Kochani zachęcam do lektury  i  obejrzenia filmiku poniżej zapraszam    na prawdę warto poznać swój organizm od wewnątrz !!!!


Dzielę się zdobytą  wiedzą ponieważ jesteśmy  nie świadomi tego  co w naszym organizmie   buszuje   i  skąd powstają różne choroby.

 Jeśli   choć jedna osoba obejrzy filmik  i przeczyta tego posta bedę   bardzo  szczesliwa !!
 Dziękuję




5 komentarzy:

Irmelin pisze...

Podziwiam Cię za optymizm, wytrwałość i wiarę. Wielu ludzi na Twoim miejscu załamałoby się, a Ty jeszcze potrafisz tworzyć i dzielić się swoją pasją z innymi. Brak mi słów. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje dzieci. Pozdrawiam

Joanna pisze...

Irmelin nigdy nie wolno się poddawać , bo każdy z nas dostaje od Życia tyle ile jest w stanie udźwignąć , a z różańcem w ręku i wiarą w Boga , każda droga staje się możliwą do przebycia trzeba po prostu przeżyć swoje w cierpliwości by doczekać się radości ,z całego serca dziękuje serdecznie Ci Kochana za Twoje słowa , pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i samych serdeczności każdego dnia na nowo:):)

Gosia Chryc pisze...

Gratuluję Joasiu!!! Cieszę się że tak wspaniałe efekty dały te produkty :) Zazdroszczę siły i wytrwałości :)

niga pisze...

kochana napisz mi proszę jak nazywa się to badanie. Bon tak czytam w internecie i większość pisze że to naciąganie i tylko zależy im na wyłudzeniu kasy za suplementy :(

Iga pisze...

Joasiu, cieszę się razem z Tobą ,
Twoim szczęściem :)podziwiam Twój optymizm,wytrwałość ...
napisz coś więcej o tym badaniu ...
pozdrawiam serdecznie

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...