.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 10 lipca 2012

Grzybobranie.......!!!

 Mój  wczorajszy wypad na   2 godziny do lasu. Grzyby , które trzymam w ręku   znalazłam w  jednym miejscu to był na prawdę piękny widok .


 Moje Słoneczko. Towarzyszka  i przewodniczka  dzisiejszej  wyprawy do lasu :)


Nasze  zbiory . Po prawej   patrząc na monitor Ani , a po lewej  moje    i tylko moje. Mała rywalizacja między córką , a matką :D:D:D



Pozdrawiam Was serdecznie Kochani :)





P.S.
 Może  już zauważyliście  dziś  założyłam  nową zakładkę o  suplementacji  , którą stopniowo uzupełnię  , zapraszam do czytania  moich  postów a tym czasem dziękuję za wszystkie   cudowne słowa  , dziękuję ,że Jesteście. 
Dobranoc:)

5 komentarzy:

Pani Niteczka prezentuje pisze...

Kocham grzyby pod każdą postacią. Mój tato śp. był leśnikiem... jacie, ile razy widzę takie cudne zbiory to budzi się tęsknota. Smacznego Wam życzę

niga pisze...

hej kochana ja tez poproszę wiaderko :) uwielbiam zbierać i jeść grzyby

niga pisze...

hej kochana ja tez poproszę wiaderko :) uwielbiam zbierać i jeść grzyby

Iga pisze...

wow! ale wspaniałe zbiory :)

kasia_s5 pisze...

Piękne zbiory :) U nas niestety nie ma grzybów :( Mam nadzieje,że sie jeszcze pojawią :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...