.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

piątek, 27 lipca 2012

Lipcowe pozdrowienia :)

Cześć Kochani  ostatnio  troszkę mnie tu mało , ale co zrobić jak są sprawy ważne  i ważniejsze. W tym tygodniu byłam z mężem i moim Tatą na badaniach , z których jestem bardzo bardzo zadowolona i mega szczęśliwa , ale o tym kiedy indziej ,  bo teraz czas mnie goni ,  a robota czeka  po za tym  jak już większość z Was wie mieszkam na polskiej przepięknej wsi ,na której latem zamiast wakacji mamy nawał pracy żniwa,  sianokosy zwłaszcza teraz kiedy pokazało się słońce i  panuje przepiękna pogoda na zbiory , choć   nie mam wakacji to ciesze się tym ,że mam pewną pracę i nie martwię  się  ,że juto ktoś może mnie zwolnić.Cieszę się  z tej pięknej aury , ponieważ jak by miała być pogoda tak jak do tej pory czyli nadmiar deszczu  to trzeba się liczyć z tym , że  wszystko w sklepach zdrożeje  choć ceny już i tak przerażają .
Oprócz  tego co powyżej napisałam   zaszalałam ze słoikami i z tego powodu dziś byłam   na zakupach  po moje nowe zabawki kulinarne, które uwodzą mnie swoim smakiem i zapachem , a do czego i  co z nimi będę robiła  napisze w następnym poście.  :)




Na koniec  pozdrawiam Was moi  Mili kolorem róż , które w końcu dokończyłam   dla mojej bratowej   to chyba jedyna praca , która była  bezterminowa  no i tak nie chcący wykorzystałam  ten brak terminu tworząc je w wolnych chwilach  , których mam bardzo, ale to bardzo mało , sama się cieszę ,że w końcu  są  i tu znów odpowiedz na Wasze pytanie , bo kiedyś pokazywałam już te róże  i związku z tym pytaliście jak długie są bez wazonu dziś  możecie to zobaczyć na zdjęciu .:)





Kochani  muszę już mykać , a na koniec pragnę  zadedykować piosenkę dla Wszystkich Dziewczyn  , która się stała  hitem w mojej  rodzinie , ponieważ nasi trzej Panowie w składzie mój Tata , Brat  i Mąż zadedykowali tego hiciora  nam swoim Dziewczynom , ajjjjjjj , a jacy są oni dumni , skromni i niewinni, gdy go  słuchamy .





Wiecie jak dobrze to  dobrze , ale   jak coś  nie tak potrafią posłuchać czasem i takiej nutki :D





Ehhh Ci mężczyźni z nimi  źle , ale  bez nich  jeszcze gorzej , ale niech  i  faceci pamiętają ,że świat bez kobiet byłby jak ogród bez kwiatów:D





Pozdrawiam serdecznie i do następnego klikania.

Buziaki ....:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

You got a really useful blog. I have been here reading for about an hour. I am a newbie and your success is very much an inspiration for me.

Joanna pisze...

Thank you very much for visiting my blog. Thank you for your kind words and come back soon, I greet Joanna :)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...