.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

poniedziałek, 30 lipca 2012

Małe zmiany ...:)

  Pani Olgo na Pani prośbę dostosowuję bloga do Pani potrzeb jednocześnie zamykając tamtą zakładkę . Te posty zamieściłam 10 lipca w zakładce o suplementacji , które będą teraz w etykietach pod tą samą nazwą na stronie głównej  z lewej strony bloga.

====================================================


 Warto zrobić coś dla siebie!

Moi Mili   żyję pełnia życia   i nawet się nie obejrzałam , a tu  już 10 lipca  mojego męża i  brata  urodziny . Bardzo przepraszam   za to ,że   znikam    bez zapowiedzi  , ale  po   badaniach   i mono-terapii dostałam  takiej werwy do życia , że chciałabym całe te lata choroby  nadrobić w jeden dzień , jestem   taka szczęśliwa , że udało mi  się pokonać  poważna chorobę (  która uszkodziła moje serducho ,  ale po mału   i ono  się wyleczy) i z każdym dniem  wracam do  upragnionego zdrowia. Chce mi się  biegać skakać ,  tańczyć i  śpiewać,  ganiać w  berka  z moimi dziećmi  oraz jeździć z nimi  rowerem  , mam w sobie tyle  siły i radości z życia , że mogłabym i chciałabym obdzielić tą siła i radością Wszystkich Was Kochani   wierzcie mi ,   jeszcze  by jej  zostało,  cieszę  się każdym dniem , każdą   chwilą  mojego życia .
Jestem   bardzo  zadowolona z  badań moich i mojej  mamy i moich dzieci   , bo jest  z nami   coraz lepiej.  Zabrałam  także  tak jak pisałam  mojego męża ,  bardzo bał się tych badań ,bo ma tą świadomość , że  tam  wszystko pokaże. Zrozumiał ,że warto było  pójść , ponieważ miał katar , który  zatkał mu  nos  i nie mógł oddychać ,  poszło na  zatoki  i  zajęło  całe płuca , wykazało astmę  i alergię . Ogólnie 25 ognisk   chorobowych.
 Pod czas badania Pani  Doktor  podała krople na bazie aloesu  do  nosa co w natychmiastowym tępię pościło  wszystko.  To jest  ,aż nie do wiary  , ponieważ  mój maż przez pół roku leczenia tego  nosa  wybrał  trzy rożne opakowania antybiotyków   , stosował  różne krople do nosa i  to nić nie pomogło . Po  trzech dniach  suplementacji   zaczął  czuć się  świetnie , a objawy    wcześniej   występujące   ustąpiły ,  teraz  i   on   się cieszy , bo oprócz tych  zmian na dobre przestał odczuwać ciągłe zmęczenie co do  tej pory  nigdy nie było możliwe .Cieszę się ogromie , że to  tak pomaga  , że ludzie  , którym   polecam badanie i  suplementacje   są zadowoleni   i  mi   wdzięczni . To  buduje i motywuje   by o tym     mówić  na każdy możliwy sposób.  Teraz w lipcu  zabieram mojego  Tatę  i   moje   najmłodsze dziecko na to badanie . Kochani jestem na prawdę bardzo   szczęśliwa  i    dziękuję Bogu za każdy    dzień , za każda godzinę,  minutę i sekundę mojego  cierpienia  , bo cierpienie  ma  sens ,     człowiek    staje się bardziej   wyrozumiały i szlachetniejszy   i potrafi zrozumieć innych   i   ich  potrzeby. Było   warto  tyle cierpieć  by    dojść do tego celu jakim jest    suplementacja  ,   bo    choć lat  mi przybywa     ja czuje  się coraz  młodsza  i  zdrowsza to jest to co przez  tyle   lat szukałam  i  chciałam od życia  , nareszcie czuje w sobie spokój  wewnętrzny,    bo wiem ,że jestem w dobrych rękach .
 Zobaczcie lek , który  dostałam  na serce   ARGI + zdobył nagrodę  Nobla więc  to musi działać skoro doceniły jego zalety  czołówka  światowych naukowców.




   
============================================================
=======================================================================
=============================================================
 Kochani wielu z Was zadało to samo pytanie co to za krople  , które dostał  mój mąż  jest to

 Aloe First.

 

Aloe First :

Dzięki skojarzonemu działaniu miąższu aloesowego z jedenastoma ziołami leczniczymi, allantoiną i propolisem Aloe First jest tak samo chętnie stosowany do pielęgnacji cery, skóry całego ciała, włosów, jak również jako produkt pierwszej pomocy.


Aloe First -  sok aloesowy z ekstraktami ziół

* wspaniale łagodzi, koi i nawilża skórę
* błyskawicznie likwiduje pieczenie i świąd (np. po ukłuciach owadów)
 * wspomaga regenerację skóry oraz procesy gojenia
 * działa bakteriostatycznie i przeciwgrzybiczo
 * znakomity, naturalny płyn na porost włosów
 * idealna „pierwsza pomoc aloesowa” w przypadkach uszkodzeń skóry, oparzeń lub podrażnień , doskonale goi wszelkie rany.
* Aloe First jest to  produkt zawierający 78,4% czystego miąższu z aloesu jest to preparat o działaniu łagodzącym, nawilżającym, wspomagającym regenerację tkanek skóry oraz procesy gojenia.
 * stosowany dodatkowo przed sesją tonizacji sprawia, że składniki tonera o wiele sprawniej docierają do głębokich warstw skóry.




Zioła towarzyszące aloesowi w Aloe First:

Ogórecznik

ma właściwości łagodzące oraz uelastyczniające skórę; Wchodzi w skład ogromnej ilości preparatów pielęgnacyjnych, jak również kosmetycznych.

Rumianek

od dawna stosowany jako środek do łagodzenia podrażnień skórnych.

Eukaliptus

znany ze swego przeciwzapalnego i bakteriostatycznego wpływu; Wraz z aloesem tworzy znakomitą spółkę!

Imbir

wykazuje właściwości przeciwbólowe oraz oczyszczające; skojarzony z innymi ziołami, powiększa skuteczność ich działania.

Passiflora

jest pomocna w zwalczaniu stanów zapalnych skóry; używana również w kosmetyce.

Szałwia

kto z nas nie zna tej rośliny jako naparu działającego ściągająco i przeciwzapalnie. Ponad to pomaga powstrzymać krwotok.

Tymianek

ogranicza pieczenie towarzyszące uszkodzeniom skóry; działa lekko anty-zapalnie, przeciwdziała infekcjom bakteryjnym oraz grzybiczym.

Krwawnik pospolity

od wieków używany jako czynnik powstrzymujący krwawienie; przyspiesza procesy gojenia.

Nagietek

nalewka z kwiatów nagietka znana jest na całym świecie jako znakomite, naturalne antidotum przy podrażnieniach skórnych; bardzo skuteczna w walce z trądzikiem!

Mniszek lekarski

od wieków używany przy kłopotach skórnych z powodu swoich właściwości oczyszczających.

Drewno sandałowe

pozyskiwany z niego olejek posiada właściwości lekko ściągające, a także przeciwbakteryjne; już w starożytności używany był do pielęgnacji skóry.
 Zawartość tej dość dużej butelki to  473 ml , zastosowanie tego preparatu jest  na prawdę obszerne i co ważne na prawdę pomaga  tak jak pisałam mój mąż leczy  nim nos ,moje dzieci  stosowały  go przy podrażnieniach gardła pod czas zimy , ja wyleczyłam zapalenie ucha środkowego oprócz tego wzmocniłam nim swoje włosy oraz  stosowałam go w tonizacji  skóry . Działanie jest  na prawdę zachwycające, przetestowałam go na swoim nosie  przyznam , że oddech   świeżego  powietrza leci aż do samych płuc . Jest to preparat , który łączę  z aloesową galaretką i  nie wyobrażam sobie  bez tych  preparatów życia . Jestem zachwycona działaniem tych  preparatów nawet  nie myślałam ,ze można samemu tak doskonale i  bezpiecznie  ich używać nie obawiając się , że można sobie zaszkodzić. 
Każdego dnia odkrywam   nowe zastosowanie  tego  preparatu i jestem  zdowolona jego  natychmiastowym  działaniem , które   przynosi  ulgę w każdej dolegliwości i  pożądany  efekt w kosmetyce  i nie tylko  .
 

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...