.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

poniedziałek, 30 lipca 2012

Suplementy i ich działanie:)

Kochani  kolejny tydzień za  nami  nie miałam  czasu by na bieżąco pisać posty  więc nadrabiam dziś  zaległości.
 Cały tydzień był bardzo pracowity  i owocny w pozytywnie załatwione sprawy , ale najważniejsze były  badania  kontrolne mojego męża i pierwsze badanie  mojego Taty, miałam też w tym miesiącu zabrać  mojego syna Krzysia , ale nie było już miejsc.
Kolejna radość  z   badań mojego męża ponieważ zatkany nos i katar w nim  , płuca zaatakowane chorobą i ogólne zmęczenie organizmu przeszły do  historii . Pozostał jeszcze ślad astmy   i choroba stawów . Ja osobiście kiedy widzę  na własne  oczy jak działają te suplementy to jestem szczęśliwa , że   dostałam się w tak dobre ręce gdzie mogę tez pomóc swojej   rodzinie i  wielu innym jeszcze osobom.
Ostatnie badanie mój mąż  miał w czerwcu , natomiast  suplementy zakupiłam mu 10 lipca po wypłacie  jak obliczyłam do badania 25 lipca upłynęły tylko 2 tygodnie  i to aż nie  wiarygodne , że  tak   szybko podziałały i w tak krótkim czasie pomogły przynosząc ulgę w cierpieniu co było nie możliwe od pół roku choroby mojego męża. A po ustawieniu siatki magnetycznej całego organizmu mój mąż na własnej skórze  przekonał się ,że to co  wcześniej  mu mówiłam  jest  prawdą , dziś sam   bardzo się cieszy , bo zrozumiał ,ze jest   jeszcze inny sposób   na choroby   i co ważne są wyniki całego organizmu w ciągu jednej  godziny , a nie jak do  tej pory  było gdy miał jeden wynik to na drugi czekał do miesiąca czasu i  nie leczona choroba postępowała dalej, a wyniki okazywały się nie aktualne.
 Na temat tych badań można pisać i pisać temat  nigdy by się nie skończył , jestem szczęśliwa  tak jak już pisałam wiele razy , że dostałam się do Pani Doktor  , to bardzo  mądry człowiek , z którym mogłabym być cały czas ,ponieważ ma tyle wiedzy  na temat   suplementacji , tych badań i takich życiowych mądrości , że chciałabym miec choć z połowe tej  wiedzy , którą posiada Pani Doktor.
Każde  badanie , które  ma moja rodzina ja jadę razem z nimi , ponieważ   to nie tylko  badanie , ale wykład na temat takich niby  prostych i przyziemnych  spraw na które nie zwracamy  uwagi , a przecież  o tym wszystkim  o czym   mówi Pani Doktor  wiemy , a jednak  nie stosujemy i  na tym tracimy co odbija się na naszym zdrowiu.
Kochani piszecie w mejlach  jakie wyniki trzeba  zrobić przed tym badaniem u Pani Doktor otóż żadnych
na przykładzie mojego Taty powiem Wam ,że wszystko co odczytała z  badań mojego Taty Pani Doktor , wszystko potwierdziło się z objawami , które odczuwał mój Tata .
Mój Tata jest  już Panem  po 60-siątce z  bagażem życiowych doświadczeń , a co za tym idzie również i schorzeń   stosownych  i przypisanych temu wiekowi. Gdybym nie przeszła  suplementacji i nie przekonałabym  się na własnej skórze jak to działa martwiła  bym się o Tatę , ale dziś się cieszę , że  to i tak  jeszcze w czas poszedł na to  badanie  , bo dzięki tym  suplementom wiem ,że będzie zdrowy .

===============================

Kiedy  rok temu  byłam  bardzo chora , nie znałam  suplementów i ich działania, martwiłam się  czy tak młoda osoba jak ja z tak poważną chorobą dożyje swojej emerytury ...???


 Dziś kiedy  poznałam  ich  smak i  działanie...



Nie martwię się o to czy emeryturę otrzymam w wieku 67  czy 97 lat
 dziś już wiem ,że dzięki suplementacji będę czuć się świetnie , wyglądać zachwycająco i co najważniejsze  będę zdrowa , czego i Wam Kochani życzę.

P.S 
Zdjęcia powyżej to również odpowiedz na jedno z Waszych pytań czy    ja to faktycznie stosuje , proszę zobaczcie ,że to moje zdjęcia z suplementami , które zakupuję i  stosuję.

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...