.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 4 sierpnia 2012

Na łonie natury - Żniwa i po żniwach...:)


 Wiecie co ciesze się , byłam ciekawa jak ja w tym roku  zniosę prace przy żniwach , bo za  nami 25 ha pól zbóż  pokoszonych  , a mnie nic nie boli  i nic nie odczuwam , nawet nie  wiem  czy  mam  kręgosłup czy  wraz z  mono-terapią  na badaniach odleciał, to aż nie wiarygodne tyle ton zboża  do zsunięcia do magazynu zbożowego  , a ja nic nie odczuwam ani zmęczenia ani  zaspania , jeszcze miałam dziś  wielkie chęci i zapał  by  gdzieś się z dziećmi wyrwać pojechać i po obcować z naturą.
Po   nawale  pracy  jaką były żniwa , które trwały bez przerwy 9 dni ,  w końcu miałam  wolną chwilę dla siebie i moich  dzieci , z której bardzo się cieszę . Nie próżnowałam  zabrałam dzieci na wycieczkę rowerową  by zregenerować swój organizm  odprężyć się  i naładować akumulatory na nowy tydzień  tego mi  brakowało .
Po  tej   wyprawie ciesze się jak dziecko , bo właśnie uświadomiłam sobie , że rok  temu mało  co pomagałam przy żniwach  , a jak już pomogłam to później leżałam  jak placek , bo wszystko mnie bolało , a po  suplementacji  śmigam i  każdego  dnia odkrywam swoje możliwości jak za dawnych lat , choć lat  mi przybywa ja czuje się coraz młodsza , a moja praca , którą wykonuje z dnia na dzień  staje się coraz  większą przyjemnością  .
A teraz  uwiecznione chwile , które są  miłym  wspomnieniem:)

 Tak  było 9 dni  temu  lato w pełni...





 Wspomnienia z dzisiejszego  dnia....:)










  Moi dwaj towarzysze dzisiejszej  wyprawy:)




Trzeba próbować życia i ze swym losem się zmierzyć,
by nie żałować, że czegoś nie udało się przeżyć. 
W końcu dzięki odpowiedniemu leczeniu zaczęłam żyć życiem i ciesze się każdym dniem i każdą jego chwilą. natomiast  takie widoki będę mogła podziwiać  za rok ,bo jeszcze parę dni  i na polach  po mału zagości jesień , która również zauroczy nas malowniczymi krajobrazami .




4 komentarze:

Iga pisze...

wow! Joasiu, jesteś niesamowita ...
podziwiam i życzę dużo zdrowia :)
masz wspaniałych Towarzyszy wypraw :)super fotki, a desery ...
pysznościowe :) pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Dziękuję serdecznie Iguś , pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

Iwona pisze...

Mniam mniam:)cudne zdjęcia:)Pięknie u nas:)

Joanna pisze...

Dziękuję Iwonko i pozdrawiam milutko:)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...