.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

środa, 1 sierpnia 2012

Nordic Walking


 Po tych postach pełnych słodkości zapraszam Was Kochani na spacer po zdrowie:)

Moje zakupy, z których jestem  bardzo zadowolona, dzięki tym kijom każdego  dnia na  nowo walczę z chorobą i pokonuje samą siebie.


 
 Już miesiąc  jak je zakupiłam, dzięki suplementacji  zaczęłam żyć ,bo dzięki tym  preparatom wracam do  normalnego życia  co powoduje , że mogę  bez ograniczeń się poruszać co  prędzej było nie możliwe. Obecnie walczę z autoagresywną tarczycą , która wywołała reumatoidalne zapalenie mięśnia sercowego oraz spowodowała nie do wrzut   krwi do aorty oraz reumatoidalne zapalenie stawów . Taki ruch na świeżym powietrzu połączony z odpowiednim do potrzeb organizmu marszem w dość szybkim tempie powoduję dotlenienie organizmu, ponadto redukuje obciążenie stawów o 30 % , a co najważniejsze poprawia wydolność układu krążenia. 
Ja dzięki  kijom i suplementacji  każdego dnia  pokonuje samą siebie, wciąż jeszcze jest  mnie za dużo , ale nie poddaje się  i walczę z chorobą.Wiem ,że wygram zresztą ja muszę   wygrać sama od siebie tego wymagam  , bo moim celem jest upragnione zdrowie.  :) :)

 Nordic Walking to zabawa dla wszystkich
Nordic Walking może uprawiać praktycznie każdy, od najmłodszych do ludzi w podeszłym wieku. 




Od  tego  instruktarzu zaczynałam .

Zalety zdrowotne

Lista korzyści płynących z uprawiania Nordic Walking jest na prawdę imponująca.
Daje te same korzyści co bieganie, bez nadmiernego obciążania stawów i kręgosłupa.
Pozwala spalić do 40% kalorii więcej niż przy zwykłym chodzeniu.
Wzmacnia brzuch, klatkę piersiową, plecy i ramiona.
Pomaga rozluźnić szyję i ramiona oraz pozbyć się uczucia odrętwienia i bólu.
Polepsza samopoczucie.
Nordic Walking jest dobry dla osób, które
przy zwykłym marszu mają problem z osiągnięciem limitu swojego tętna.
poszukują urozmaicenia swojego treningu.
muszą schudnąć ze względów zdrowotnych (dla osób otyłych narażonych na obciążenia stawów i kontuzje, jest to dobra forma treningu).
nie mogą obciążać stawów.
mają problemy z sercem i potrzebują nowego sposobu rehabilitacji.
mają problemy ortopedyczne.
mają problemy z utrzymaniem równowagi lub koordynacją ruchową.
ze względu na swój wiek potrzebują ruchu i świeżego powietrza, a nie mogą uprawiać innych sportów.
lubią długie spacery i obcowanie z naturą 

Pierwsze dni  było mi bardzo  ciężko , ale po tygodniu do dziś w ciągu pól godziny przejdę 2 km ,  zaczynam nabierać ochoty by przejść  tak z 5 km ,  no ale wszystko  stopniowo i z umiarem.



To co Kochani ??? 

   Po godzinie 21 do 23  to mój  najlepszy czas  na taki  dynamiczny spacer . Wtedy powietrze  oczyszcza się z zanieczyszczeń , a taki spacer sprawia nie zwykłą przyjemność . Zachęcam Was  przyłączcie się razem weselej .
Jeśli macie też możliwość chodzenia na boso po kamieniach  o różnych  porach  dnia to korzystajcie z tego ,  ja chodziłam   tak  8 lat temu  kiedy byłam w klinice medycyny  naturalnej na prawdę  przecudowna sprawa jeszcze szybciej  wraca  się do   zdrowia , ponieważ w stopach są receptory przypisane  każdemu  organowi w  naszym  ciele  . Wierzcie  mi to  samopoczucie po  takim   spacerze  po kamieniach jest  jeszcze  bardziej  relaksujące  i lecznicze. 
A w ogóle dlaczego  warto  uprawiać Nordic Walking zobaczcie gdzie i na co znajdują się receptory  na stopach , zresztą rysunki  mówią same za siebie.
=============================


=================================


=====================================================

 Pamiętać   też   należy  o masażu dłoni.




Zaczynamy !!!

Posłuchajmy razem....



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nordic walking to kapitalna sprawa. Pomaga na schorzenia kardiologiczne, wzmacnia mięśnie obręczy barkowej. Ja sam chodzę od niedawna, ale już czuję pozytywne efekty. Piaseczno nie jest duże ale u nas też sporo osób chodzi z kijami. Polecam informacje ze strony http://szkolakregoslupa.pl/nordic_walking mnie bardzo pomogły.

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...