.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

środa, 1 sierpnia 2012

Owocowy tydzień ...:)

Ostatnio troszkę odłożyłam  rękodzieło artystyczne '' na później '' , a w  to  miejsce zajęłam się również rękodziełem , ale tym  razem kulinarnym.
 Kuchnia to również moja pracownia , której poświęcam  bardzo dużo czasu i tam spełniam i wdrażam w życie swoje pomysły  dekoracyjne i kompozycje smakowe, po  prostu  kocham to co robię. 
Kulinarna pracownia to ważna dziedzina życia każdej z nas Dziewczyny ( myślę,że tu się ze mną zgodzicie), gdzie także potrzeba  wyobraźni ,by coś zrobić tak  by się nie narobić , a przez żołądek do serca mężowi trafić .
Ubiegły tydzień był  bardzo pracowity w przetwory z porzeczek .Zaczął się zbiorami , które wyhodowała  moja Mama i  tak jest  co  roku  jedna pielęgnuje by  drzewka owocowały , a druga przetwarza  by w spiżarni puste półki nie stały, bo zima na to co gosposie robiły w lato??
 I tak  powstał nasz duet Mama & Córka:)

Nasze zbiory czerwonych i czarnych  porzeczek ...:)




Moja  kolekcja  lata z porzeczek w słoikach.  :)


              A co w tych słoikach ukryłam  ? 
Soki i dżemy , ale  o tym w następnym poście:)




A tym czasem pozdrawiam Was zapachem ususzonych na słońcu płatków dzikiej róży , które zebrałam  na zimowe herbaty :)


:):)


Dziś piosenkę tą dedykuję mojej Mamie ,za wszystko to co mnie w życiu nauczyła.
 To jest  jej  ulubiona piosenka , więc  ta piosenką mówię :
Dziękuję moja Mamuś  :)



Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...