.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 9 października 2012

Witam Kochani ...:)

Kochane  Misiaczki  wiem  wiem  mało mnie tu ostatnio , ale  nadmiar  pracy  , dzieci do  szkoły  cóż powiedzieć  jestem jak  każda z Was  typowa Matka Polka  myślę ,że  mnie doskonale rozumiecie : praca , dom  , dzieci   i  tak " w koło Macieju ".
A  wieczorami po wykonaniu swych obowiązków związanych z dziećmi i domem  dla  odprężenia i relaksu do późnych godzin nocnych zaszywam się w mojej pracowni tworze i tworzę  powielam swoje prace oraz  wdrażam w życie nowe pomysły to jest to  co najbardziej uwielbiam .
Przez ten  czas powstało kilka nowych prac , które czekają na prezentację , ale to  wszystko w swoim  czasie .
Obecnie zabawiam się kilkoma technikami miedzy innymi  wikliną papierową , o  której  myślę  jak  zrobić by się nie  narobić , a efekt był zadowalający .

 

  Jak widzicie  jeszcze nie wyplatam perfekcyjnie , po trzech   latach  przerwy    muszę na nowo  wypracować sobie technikę w tej dziedzinie , ale nie poddaję się i trenuje sumiennie , a wierze , że i  ja zdobędę  wprawę, bo praktyka  czyni  mistrza. 
Jedna z początkujących dziewczyn pytała mnie na czym wyplatam otóż nie mam wielkiego  doświadczenia  bym mogła  udzielać konkretnych rad , ale kombinuje  na swój sposób więc nie wkładam do rurek drutów  wyplatam skręconymi rurkami z gazet bez żadnych usztywniaczy , a do formy w zależności jaki kształt chcę osiągnąć używam ciężkich przedmiotów np : butelka z winem , słoik z woda, jakaś salaterkę obciążoną  kamieniem  gdyż praca podczas wyplatania sama się  nie przesuwa i nie deformuje , wiem ,że każdy ma inna technikę , ale mi taka odpowiada i   fajnie w  ten sposób mi się pracuje.





  Każdego dnia nie mogę się doczekać wieczoru , kiedy zniknę w  mojej  pacowi  i zanurzę  się w świecie mojej pasji to zdrowy  i bardzo uszlachetniający moje życie nałóg , który  polecam Dziewczynom , które  nie wykazały się w  tej  dziedzinie sztuki  spróbujcie na prawdę warto . 
Kocham  swoją pasję , bo dzięki niej nie  myślę o moich  przeciwnościach losu .
Moja pasja i ja to miłość od pierwszego wejrzenia:)

A  tak zanurzona w artystycznym  bałaganie tworzę , a to co  lubię najbardziej to praca wykończeniowa czyli dekorowanie , które nie raz zaskakuje swą urodą mnie samą  i przynosi   wiele radości z tego co stworzę :)





Dla  takiego efektu warto poświecić swój wolny  czas, tym bardziej ,że nie  lubię się nudzić , a  wolną  chwilę wolę wypełnić czymś pożytecznym   choć nie powiem zdarza się  czasem wieczorami gdy zabraknie mi kleju  lub czego co mi jest  potrzebne i muszę przerwać prace twórcze to są wyjątki , ale są , włączam TV i  oglądam  na swoim   ulubionym kanale Romance TV filmy z życia wzięte nie poniżające i nie gorszące swymi akcjami ludzi  filmy o miłości , bo cóż człowiek  jest wart jeśli nie ma w sobie  miłości do Boga , świata i ludzi ,a oprócz tego miłość umila nam życie i dodaje "skrzydeł ",  której i sobie i Wam życzę  każdego  dnia na nowo .





Moi Kochani tak na koniec  tego posta  jeszcze  raz z  całego  serca  serdecznie dziękuję za Modlitwę za Jarka ,
 dziękuję za każdy  mail , za  każde miłe słowo  i  dziękuje za to ,że po prostu  jesteście ze mną   i dla  mnie dzieląc się  swoją twórczością  i ,że ja mogę być z Wami i dla Was , dziękuję  jesteście wspaniali .

Dedykuję Wam Kochani piosenki z  tekstem z życia wziętym  ,  takie właśnie piosenki  śpiewane o życiu lubię i słucham :):)









 Pozdrawiam Joanna:)

4 komentarze:

Slonce pisze...

Ale piekne rzeczy :)

Iwona pisze...

Łał jestem pod wrażeniem Twoich prac:)Podziwiam je i zachwycam się:)

kasia_s5 pisze...

Piękności tworzysz,moja córka oglądała z zachwytem :) I już wiem,że bedzie próbowała robić różyczki :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna pisze...

Kochane Dziewczyny jesteście wspaniałe dziękuję za budujące słowa i motywujące do dalszej pracy :)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...