.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 12 marca 2013

Dedykacja dla Brata....

 Dziś imieniny Grzegorza...



Bombonierkę tą udekorowałam ze specjalną dedykacją  dla mojego Brata Grzegorza , którą podarowałam 11.11.2012r.

Dając tą bombonierkę  odczytałam Bratu nasze przeze mnie wymyślone  symbole, które tam  zamieściłam jako dekorację, która miała być nadzieją na powrót do  upragnionego zdrowia.
 Wiele razy pisano mi ,że moje prace mają w sobie  to "COŚ" , że maja tz."duszę" może i tak jest ,  bo każda praca  jest z symboliką o której wiedzieli nie liczni Fani moich prac.

Dekoracja tej  bombonierki  to :
Dedykacja dla Grzesia. 
Motyl  to symbol duszy , lekkości i przemiany,
zwiastun  radości w  cierpieniu 
Czerwone koraliki to symbol naszej miłości do Ciebie , kolor życia.
Liczba koralików to 3  co oznacza liczbę dzieci moich i brata Krzysia oraz dzieci  w naszym rodzinnym domu  inaczej 
3-ka  rodzeństwa .
5  oznacza liczbę domowników w  naszym rodzinnym domu oraz domu moim  i Krzysia ,
 byś nigdy nie czuł się sam, byś wiedział że zawsze jesteśmy z Tobą.
Zielony   kolor  liści  to symbol niegasnącej nadziei  i odrodzenia.
 Modny  fiolet oznacza  byś zawsze  był na topie , byś nie zostawał w tyle upadając pod ciężarem choroby.
Biel - symbol  harmonii, równowagi, spokoju.
Kolor złoty to kolor światłości,  byś z   nadzieją patrzył w przyszłość...

 ======================

Uśmiechnąłeś się i powiedziałeś ,
Będzie tak jak Bóg da....Daj Boże by  było dobrze...




Jednak Boże plany były  inne ...  
Stało się tak jak chciał Bóg ...

 Kochałeś życie i żyć chciałeś 
Bóg Cie powołał  odejść musiałeś...

Od wielu dni tak tęskno mi, tak tęskno mi za Tobą.
Za oknem zimowy śnieżek mży, od wielu dni nie jestem sobą.
Wciąż widzę gdzieś w wieczornej mgle
Twe oczy ukochane,
Wciąż widzę je, i znów mi źle w te noce nie przespane.

Teraz My każdego dnia na nowo będziemy  odnajdywać Cie we wszystkich tych symbolach....
A  Ty  Grzesiu spoczywaj w pokoju wiecznym Amen .
 Nasza rozłąka jest  tylko chwilowa na jakiś czas , kiedyś  i tak  będziemy razem 
 w Krainie Życia 
w Krainie Wiecznej Radości .
Posłuchajmy razem...







Twoi na zawsze :
Rodzice 
Brat Krzyś z Rodziną
i Siostra Joanna z Rodziną




2 komentarze:

Danka Witkowska pisze...

Joasiu w takich chwilach łączę się z Tobą .Mój brat to też Grzegorz i właśnie składałam mu życzenia.Mam nadzieję ,że U ciebie będzię już tylko lepiej a smutki odejdą i nastaną słoneczne dni.Pozdrawiam gorąco:)

Joanna Langowska pisze...

Danusiu bardzo dziękuję.

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...