.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 5 marca 2013

Pociąg życia....

Witam Was moi Mili :)

Jak kropla drąży skałę 
tak życie rzeźbi  człowieka....



Udaję radość,której we mnie nie ma,
ukrywam smutek,żeby nie martwić tych,
którzy mnie kochają i troszczą się o mnie....  


 Powyższe słowa  dotyczą wielu z Was tak samo jak i mnie , z mejli  i sms-ów  wiem
,że wielu z Was ma podobna sytuacje jak moja . Bardzo  mi przykro, że i Was dotknęła taka tragedia  tracąc  najbliższych  , znajomych lub przyjaciół  , żal mi Moniki z Nk , której po długiej chorobie w styczniu  zmarł mąż  gdzie  zostało czworo  małych dzieci , ale cóż życie nie  oszczędza nikogo  i po mimo bólu trzeba żyć dalej .Kochani  nie znam słów  by w tej sytuacji móc Was pocieszyć , ale  bardzo Wam  współczuję i łączę się z Wami  w tym bólu , który  niby z czasem   ma przygasnąć lub  minąć , ale tak na prawdę ból serca osoby , którą  się  bardzo kocha  nigdy nie mija jest  zawsze taki sam . Jestem z Wami tak jak Wy  zawsze jesteście ze mną i rozumiem  Waszą rozpacz , wasze cierpienie , bo sama przechodzę to już po raz kolejny ,  ale  nie  wolno  się poddawać  trzeba zacząć żyć dalej  choć jesteśmy  biedniejsi  o kogoś bliskiego  to jesteśmy bogatsi  w nowe  doświadczenia niestety  przykre doświadczenia.....
Po  naszych  bliskich  zostało  wiele  pustych   miejsc , wiele   wspomnień  i to niestety  musi nam  wystarczyć , ale pocieszające jest  to ,że kiedyś w Krainie Życia w Krainie Wiecznej Radości  znów  będziemy razem .... 
Kiedy mi jest bardzo ciężko zapracowuje się , ale  kiedy przyjdzie   noc  i nie mogę spać to  odnajduje pocieszenie w Modlitwie ,   słucham różnych  piosenek  i    czytam  wiersze , wiec  dziś
Dedykuję Wszystkim Wam piosenkę , którą kocham słuchać podnosi na duchu...


  Posłuchajmy razem......




 P.S.
Bardzo serdecznie  z całego serca dziękuję Wam Wszystkim za Modlitwę za mojego Teścia , jest w domu i wszystko    jest  ok ja mam  trochę więcej obowiązków ,  bo robię to    co lubię zmieniam opatrunki :)     
Z serca dziękuję za wszystkie komentarze ,a w szczególności za mejle , których  otrzymałam  bardzo dużo  , dziękuję za słowa otuchy , za przyjaźń tą wirtualną i  realną  oraz za sms-y.

Dziękuję ,że Jesteście 
pozdrawiam Joanna .


Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...