.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

środa, 13 marca 2013

Zaległości przed i po świateczne....

Witam  bardzo  cieplutko Wszystkich , a w szczególności  moich  nowych  Obserwatorów.
 Jest mi bardzo miło ,że tu do mnie trafiliście , dziękuję za słowa uznania dla moich prac  i wpisów , to motywuje do dalszego prowadzenia  bloga.
 Dziś chciałabym zaprosić  Was moi Mili do świata   mojej   pasji , którą w wersji  rozszerzonej zaprezentowałam  na moim drugim blogu , który stworzyłam jako  Galerię Moich Prac do , której zapraszam
Po skrócie zaprezentuję i tu , ponieważ  nie każdy tam   jeszcze trafił , a ta stronka to taki mały mój świat  mojego życia w wersji elektronicznej :)
Prace . które zaprezentuję powstały  w czasie przed i po świętach Bożego Narodzenia , na wystawę do  ZSCKR w Dobrocinie oraz  na WOŚP,  prezentacje robię z wielkim  opóźnieniem , no ale  lepiej późno  niż wcale:)
Zapraszam do  oglądania...
Bombka....


Bombkę  i  stojak wykonałam sama ...

Choinki wyplecione  z papierowej wikliny





Mikołaj XXI  wieku auto w całości  wyplecione z papierowej wikliny




Obraz kwiatowy   na WOŚP



Te prace są bardzo  szczególne dla   mnie z wielkim trudem je wykonałam , a   bardzo pragnęłam  je zrobić bo były z przeznaczeniem na wystawę do Dobrocina i WOŚP .
Do końca życia zapamiętam  ile w te prace włożyłam serca  i  ile poświeciłam im czasu , a  wykonywałam je nocami , ponieważ jeździłam do ciężko chorego  Brata i w tym czasie sama byłam  bardzo przeziębiona ,a oprócz tego  jak  każda polska kobieta dom, praca , dzieci   i wszystkie  obowiązki , które mnie nie mijają , ale  wiem ,że dla chcącego nie ma nic trudnego.Za każdym razem gdy będę powielać te prace , będę myślami przy tych  chwilach,   bo tego się nie da zapomnieć to żyje we mnie.
Do Obrazu  kwiatowego zabierałam   się tydzień  czasu ,  ponieważ po śmierci Brata   nic mi sienie chciało robić , nie umiałam się odnaleźć po tak  ciężkim ciosie od Losu  , ale dziś cieszę się ,że choć a  sama i moja Mama  bardzo  cierpiałyśmy  to  dzięki dopingowi  mojej Mamy za co   z serca serdecznie dziękuję,  dałam , a właściwie dałyśmy cząstkę serca potrzebującym .
Dziś z perspektywy czasu , bardzo  jestem szczęśliwa , że w tak trudnych chwilach  byliśmy Wszyscy  razem i tak na prawdę te prace dedykuje moim
 Rodzicom , moim dwóm Braciom Krzysiowi  i  Grzesiowi ,  Mężowi i moim Dzieciom oraz
 Wam Kochani , za to ,że  i  Wy byliście ze mną , mało tu pisałam , ale dzwoniliście do mnie i dostawałam  od Was sms-y ze słowami wsparcia i otuchy , za co z serca serdecznie Wszystkim razem i każdemu z osobna
Dziękuję!!!

Piszecie ,że mało tu ostatnio zaglądam wiecie dla czego śmierć mojego Brata bardzo mnie przygnębiła, będę na pewno więcej i częściej
Był taki moment  po śmierci mojego Brata , że miałam zamiar  pokasować wszystko  i zniknąć z neta , ale mejle  i komentarze od Was drogie Dziewczyny powstrzymały mnie przed  tym  za co  dziękuję .
Bardzo pragnę podziękować Ani 770 za słowa , które do mnie napisała i tu zacytuję:

 "Myślę sobie,że Twój Śp.Brat Grzegorz bardzo by chciał,abyś uśmiechała się i robiła to co lubisz. "

Pomyślałam o moim Bracie , który był zawsze wesoły  ,podchodził do życia z humorem , kochał życie takie jakie było, cieszył  się tym  co dawał mu los .
 Wiem , że i ja muszę zacząć żyć dalej  i  iść na przód , że muszę nauczyć się żyć w  nowej odsłonie mojego życia , choć czasem ciężko, ale się nie poddaję .
Są takie momenty  kiedy  muszę uzewnętrznić swoje myśli , swoje cierpienie  ..... i wtedy pisze  ...., a
piszę tu o wszystkim co mnie dotyczy , bo to pomaga przetrwać ciężkie momenty życia.
Ciesze się ,że coraz więcej znajduję o podobnej zawartości  blogi , które  bardzo chętnie odwiedzam i z przyjemnością czytam. 
Bardzo lubię blogi o różnorodnej tematyce są dla mnie nie tylko odskocznia od codzienności , ale i  inspiracją.
 Tak jak  napisała w komentarzu   w poniższym poście  Danusia z bloga   Moje Cuda Cudeńka cyt:

"Jesteśmy tu nie tylko po to aby prezentować swoje prace,ale też wspierać się wzajemnie w tych trudnych chwilach."

Bardzo dziękuję Tobie  Danusiu  i Wszystkim  Wam Kochani , za to ze Jesteście ze mną.  
Ja też jestem tego  zdania , że razem raźniej , bo w Nas jest siła !!!

Wiem ,że Bóg  daje cierpienie , ale daje tez i radość,
trzeba tylko  przeżyć swoje w cierpliwości by  doczekać się radości .
Dziękuję Bogu za to czy to dla mnie dobre czy tez nie ,ale dziękuję za to co mi zechce w swej Miłości do mnie dać... 











Dziękuję Kochani za to ,że JESTEŚCIE !!!!





5 komentarzy:

Danka Witkowska pisze...

Ojejku ja tu sobie czytam spokojnie a tu mowa o mnie .Jestem miło zaskoczona i szczęśliwa,że Ty Joasiu tak dobrze zrozumiałaś moje przesłanie dla wszystkich.I za to Ci dziękuję kochana.
A w bombce już się od razu zakochałam ,bo jak nie kochać fiolety i to w takim pięknym wydaniu i nie ważne ,że po świętach bo będą kolejne.Buziaki :)))

Anonimowy pisze...

Dziękuję Ci Joasiu,że jesteś.samych dobrych dni.Ania

Joanna Langowska pisze...

Dziewczyny i ja z serca serdecznie Wam dziękuje za wszystko i doceniam tą przyjaźń , którą mnie obdarzacie , dziękuję i pozdrawiam cieplutko.:)

Anonimowy pisze...

Tworzysz przepiękne prace, widać włożone serce w wykonanie, są takie dokończone, dokładne, cudne.
Będę Cię odwiedzać. Zapraszam Cie do mojego blooga, choć nie jest taki dopieszczony , jak Twój: mojeklimatylonia.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Przepiękne rzeczy tworzysz, takie dokładne. Zapraszam Cie do siebie: mojeklimatylonia.bloog.pl

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...