.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy -26.05.2013r.

Witam Was moi Kochani 
to  znowu tylko ja...:)



Kochani  bardzo  przepraszam ,ze tak mało mnie tu ostatnio i dziękuję za Waszą pamięc o mnie , która mi okazujecie po przez Waszą obecnośc na moim blogu , sms-y  i mejle , których  jest     bardzo dużo  i za które dziękuję. .
Wiele się wydarzyło w moim życiu dobrych rzeczy , przez co nadrabiam  czas kiedy chorowałam . 
Ostatnio   bardzo dużo się działo w moim rękodziele i wierzcie mi  mam co Wam pokazać i    o czym opisać , ale dziś  wpadłam na chwilkę , a jutro już będę    nadrabiać zaległości w postach na , które już dziś Was Kochani zapraszam na prawdę warto zobaczyć to co   stworzyłam jestem mega  szczęśliwa  ostatnimi dniami i pełna emocji , które jeszcze we mnie buszują  ostatnio kładłam się po 2 w  nocy , a wczoraj całą noc nie spałam , bo przygotowywałam prezent dla mojego ukochanego chrześniaka Michasia , który wczoraj   miał  I Komunie Świętą ,  swa radością  wynagrodził mi  poświęcony  czas.
Jego radość to  radość mojego serca i  uczta dla oczu tak bardzo jestem z niego   dumna , aż dosłownie ta duma mnie rozpiera ,że  mam tak zdolnego  i  zorganizowanego małego mężczyznę , nie chce się przechwalać i wybaczcie mi ta śmiałość ,ale to  już chyba  odziedziczył w spadku po chrzestnej...:)

A dziś mamy święto Mam:)
Wszystkim Mamom na całym świecie , a w szczególności mojej Kochanej Mamusi  dedykuje ten wiersz , który sama dostałam 

--------------------------------------------
O Matce ....
O Matce pieśń, to pieśń przez łzy, to pieśń bez słów
To cały świat, dziecinnych lat, wskrzeszonych znów
To Matko sny, że jesteś znów tak blisko
Jak wówczas, gdy klęczałaś nad kołyską
Za serce Twe i świętość warg i dobroć rąk
Miast śpiewać pieśń u Twoich nóg bym cicho kląkł
I wybrałbym najświętsze z wszystkich słów i rzekłbym: Matko
I znikłbym znów, o Tobie pieśń, to pieśń bez słów

Przychodzą w życiu dni powodzi
Gdy wszystko zdradza nas i zawodzi
Gdy pociąg szczęścia w dal odchodzi
Gdy wraca zło do wiary twierdz
Gdy grunt usuwa się jak kładka
Jest wtedy ktoś, kto trwa do ostatka
Ktoś, kto nie umie zdradzić - Matka
I serce jej, najczystsze z serc .
--------------------------------------------------
 
 Najserdeczniejsze zyczenia Kochane Mamy dużo  zdrowia i wiele Łask Bożych na każdy  dzień i   swojego  i Waszego zycia życzę , a teraz moja ukochana osoba od , której zaczęła się moja podróż przez życie moja 
Kochana Mamusia...

która kocham  nad życie  i dziękuję Panu Bogu ,że Ją mam....:)



P. S
I już po części  uchyliłam rąbek tajemnicy o czym  będą posty  , a 
 ten przystojniaczek  towarzyszący mojej Mamie to mój malutki Krzysiu ..:) 


A teraz posłuchajmy razem....

dedykacja dla wszystkich na całym świecie Mam....


Pięknego   wieczoru życzę,
pozdrawiam i dziękuję , że Jesteście...:)

1 komentarz:

Baloska pisze...

Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Całej rodziny.

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...