.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

poniedziałek, 27 maja 2013

I Komunia Święta - 25.05.2013r ...:)

I Komunia Święta  25.05.2013r.
W sobotę mieliśmy bardzo ważną uroczystość rodzinną I Komunię Świętą  mojego chrześniaka Michała.
Był to  najpiękniejszy dzień pełen nie zapomnianych przeżyć i  wzruszeń  w życiu Michała i moim.

To MY



 Pamiątkowe zdjęcie z Rodzicami ...



 Odwiedziliśmy tez całą Rodziną grób mojego  Brata  ciężko się pogodzić z tym ,że tak ważna Uroczystość , bez Grzegorza....

Nad grobem mojego  Śp. brata Grzegorza




25.05.2013r. dokładnie minęło pięć miesięcy jak  nie ma z nami Grzesia , ale to nam nie przeszkadza  by  nadal Go kochać i o  Nim pamiętać, bo dla prawdziwej Miłości nie ma żadnych granic i żadnych barier tylko czasem według Woli Bożej zmienia się  otoczenie  i miejsce zamieszkania ....
...[*][*][*]...

 --------------------------------------------
  Najpiękniejsza chwila i nie oceniona radość , która jest  największa zapłatą za mój trud włożony w wykonanie tego  Auta Życia"


Mój  kochany  Michaś z prze zemnie  wykonanym dla niego  prezentem ze szczególna dedykacją " Auto życia'', uśmiecham się do tego zdjęcia  patrząc na nie przypomina mi się moment gdy  wręczałam  ten prezent Michasiowi w Kościele ,  zapytałam się  :
'' Michał czy dasz rade   pokierować tym autem z tymi trzema ważnymi Wartościami  przez  całe swoje życie , a Michaś z uśmiechem dam radę , ciociu dam radę"...
Długo i poważnie  się zastanawiałam  co na tą Uroczystość przygotować  i zadedykować mojemu Chrześniakowi ,
Wybrałam auto, w którym umieściłam  Różaniec symbol   Matki Bożej , która jest nasza Matka i opiekunka w każdy  czas , Aniołek  odnoszący się do Anioła Stróża i Ducha Świętego oraz Hostia odzwierciedlająca postać Pana Jezusa są  to bardzo ważne Wartości dla każdego Katolika, ponieważ  małym dzieckiem tak jak  autem  trzeba  sterować mądrze i rozważnie .
Proszę również i Was Kochani o Modlitwę  za mojego Chrześniaka Michała o szczęśliwą podróż " Autem Życia " przez  Jego Życie by  Michaś umiał pielęgnować i pogłębiać naszą Wiarę w Boga , ponieważ w dzisiejszych czasach nie trzeba być  bogatym , by  być  modnym  ,  wystarczy Kochać  Pana Boga  i nauczyć się żyć według  Woli Bożej ,a wszystko inne  schodzi  na drugi plan, ponieważ po mimo różnych przeciwności Losu , nie stracimy  na wartości i człowieczeństwie  , a zyskamy  na doświadczeniu   i mądrości życiowej.
 Z doświadczenia wiem ,ze zawsze dostaniemy od Życia tyle ile   jesteśmy w stanie udźwignąć...

A  to mój cały  zestaw - prezent dla Michasia


Z  tego  zestawu  najważniejsze jest Pismo Święte , ponieważ tam jest Drogowskaz i  Droga jaka powinien iść każdy z nas ....

Kochani już dziś serdecznie dziękuję za Modlitwę w intencji Mojego Chrześniaka Michała  i dziękuje za  to , że po prostu Jesteście ...:)
Posłuchajmy razem....



2 komentarze:

Prezenty na każdą okazję pisze...

Dziękuję za piękne świadectwo życia z Bogiem!!! Dzisiaj jest mało takich ludzi.

Anonimowy pisze...

I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes which
makes it much more pleasant for me to come here and visit more
often. Did you hire out a designer to create your theme?
Great work!

Have a look at my web blog - website

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...