.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 6 lipca 2013

Radio Olsztyn 03.07.2013r......:)


W środę  w Radio Olsztyn został ogłoszony konkurs :

Zbuduj statek z papieru, zrób mu zdjęcie i wyślij do nas!


Autorzy dwóch najładniejszych statków otrzymają 2 (trzyosobowe) zaproszenia na sobotni rejs Kanałem Elbląskim z Biurem Podróży Radia Olsztyn
Oto kilka ciekawy zdjęć.
Zdjęcia statków w linku poniżej...


Wysłałam do wyboru dwa zdjęcia



Redakcja opublikowała na stronie FB to drugie zdjęcie 
  oraz napisałam mejla , który odczytał Pan Redaktor na antenie więc mogę opublikować go tu na blogu


 Witam Kochani:)
 Usłyszałam o konkursie dzisiaj przed chwila w Radio Olsztyn. 
Kochani jestem rękodzielnikiem samoukiem i również wykonuje statki z papieru , ale ten , który zaprezentuje jest wykonany z papieru i bibuły ja osobiście jestem chora i nie będę mogła uczestniczyć w tym wspaniałym wydarzeniu , ale pragnęłabym wziąć udział w Konkursie nie dla siebie i swoich dzieci , ale pragnę wygrać te miejsca dla Dzieci z Domu Dziecka w Szymonowie jeśli mi się uda to będzie to Dar Serca i będę się cieszyła radością Dzieci z Domu Dziecka jeśli nie to dla mnie ważne jest to ,że nie przejdę wobec takiej możliwości obojętnie.
Pozdrawiam serdecznie.
 Z poważaniem Langowska Joanna . 

Startując nie wiedziałam ,że w tym rejsie  mogą brać udział tylko dorośli bo bym zagrała o miejsca  dla Wychowawców i Opiekunów z Domu Dziecka w Szymonowie ,   no ale ciesze się tym  co w ten sposób  osiągnęłam.
Usłyszałam wiele bardzo miłych słów na antenie, na temat tego mejla i celu w jakim wystartowałam w tym konkursie 
za które z serca serdecznie dziękuję oraz zostałam poinformowana na antenie ,że Jury przyznało dodatkowa nagrodę dla wszystkich Dzieci z Domu Dziecka w Szymonowie co mnie bardzo ucieszyło ,
natomiast w czwartek na FB i    na mejla otrzymałam  odpowiedz pisemną


Pani Joanno!
Jesteśmy po rozmowie z kierownictwem Domu Dziecka w Szymonowie.
Jutro dostarczymy wszystkim dzieciom letnie prezenty od Radia Olsztyn.
Jest to przede wszystkim Pani zasługa, za którą dziękujemy!

Pozdrawiamy
Zespół Radia Olsztyn


 Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa  i zachęcam Was Kochani do tego ,  by pomagać innym , a zwłaszcza Dzieciom z Domów Dziecka i to nie tylko w okresie przed świątecznym , ale w okresie wakacyjnym i w tak zwanej " okazji  bez okazji ", ponieważ tak jak w piosence wszystkie dzieci nasze są , pamiętajmy , że dobro dzielone się pomnaża i wraca ze zdwojona siłą.


Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.

Autor: Jan Paweł II

 Posłuchajmy razem......




Dla całej Redakcji z serca serdecznie
dziękuję za wspaniały Konkurs i wspaniałą zabawę.
 Serdecznie
gratuluje Zwycięzcom i Wszystkim Dzieciom z Domu Dziecka w Szymonowie
pozdrawiam serdecznie Was Wszystkich Kochani i dziękuję za to ,że Jesteście!!!...:)

3 komentarze:

Agnieszka Cieślik pisze...

Joasiu masz wielkie serce :) Pozdrawiam :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Gratuluję wygranej :) piękny statek i szczytny cel :) pozdrawiam

Joanna Langowska pisze...

Kochane Panie z serca serdecznie dziękuję ciesze się radości Dzieci z Domu Dziecka to dla mnie nieoceniona radość:)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...