.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

niedziela, 3 listopada 2013

Święto Zmarłych.....[*][*][*]

W tym roku Święto Zmarłych to bardzo smutny i ciężki do przeżycia  dla nas dzień , w tym roku  poszliśmy na grób  mojego Brata Grzesia , a jeszcze rok temu o ten czas piliśmy razem kawę ....łzy same napływają do oczu jest mi strasznie smutno  i jeszcze bardziej ciężko gdy patrzę na cierpienie moich Rodziców.... co ja bym nie dała by choć na chwilę móc cofnąć ten czas ....ale Pan Bóg tak chciał a nam pozostaje się z Jego Wolą pogodzić.....

Grzesiu....

.....[*][*][*]....


Chciałeś tyle w życiu zrobić ,lecz Twe skrzydła podciął los .
Tak bezdusznie nam Cię zabrał ,ciężko jest uwierzyć w to , 
tak wypełnić ciężko  pustkę , a litości nie ma czas 


Zawsze będziesz w naszych sercach ,tak jak nieba jasny blask.



Grzesiu dla Ciebie.....
posłuchajmy razem...



Szczególny kwiat Serce na , którym  umieściłam dwie historię...
Moich Trzy Aniołków i Brata Grzesia.....
czyli zwykła historia ,zwykłych ludzi...
Serce to symbol miłości i pamięci o moim Śp. Bracie Grzesiu i moich Aniołkach , kolor czerwony to nie nieustanna  miłość do Nich , białe koraliki to symbol łez , a ich ilość 38 to liczba lat mojego Brata....
bardzo się wzruszyłam tworząc to serce ....
Tak bardzo bym chciała by byli teraz z nami...


Moje Aniołki , śpiące nem wiecznym....



wiem ,że są teraz razem z Grzesiem.... 




Stojąc nad grobem z pochyloną głową
łzy z twarzy dyskretnie osuszam,
chociaż płyta kamienna jest gruba
kroplami łez ją rozkruszam.

Chcąc dotrzeć do nich głęboko
chociaż na chwilę przytulić
zaśpiewać kołysankę,
do snu wiecznego utulić.

Tak bardzo za nimi tęsknię
i wciąż mi ich bardzo brakuje
chociaż wiem że są ze mną
bo ich miłość czuję.

Dzisiaj patrząc na mogiłę
która kryje ich ciała
wiem że są razem szczęśliwi,


a dla nas, pamięć o nich została.


...................................................................

Śpieszmy się kochać Ludzi , bo tak szybko odchodzą...
A  co ich  spotkało to i  nas nie minie ,Oni są już w Domu ,
A my jeszcze w ziemskiej  gościnie . 

Serca nasze  przeszywa ból , ale wiem jedno ,że nadal bardzo Kochamy Ciebie Grzesiu....
Nie pytamy Pana Boga ..dlaczego??? .... ,bo taka była Jego wola ,że odszedłeś lecz
dziękujemy  Panu Bogu za te wszystkie chwile , które zechciał nam dać byśmy mogli je przeżyć razem....





Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...