.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy 2014 Rok....:)


Kochani cieszę się ,że zdążyłam , bo  już więcej nie zrobię wpisu na blogu w tym 2013 Roku ten jest ostatni...:)
Dziś zdążyłam być u Rodziców i wspólnie z moim bratem Krzysiem i jego rodzinką świętowaliśmy 41 rocznicę ślubu naszych Rodziców , teraz właśnie wróciłam z cmentarza ,już drugi rok odwiedzam o tej godzinie grób mojego brata Grzesia...
i cóż mogę napisać ten rok zaliczam do bardzo trudnych , ale po mimo to bardzo udanych chwil w moim życiu  w tym roku dostałam bardzo cenne lekcje każdego dnia na nowo i z bagażem doświadczeń i z optymizmem wkraczam w Nowy 2014 Rok, a Wam Kochani życzę wszystkiego co najlepsze spełnienia najskrytszych marzeń , a przede wszystkim więcej  Wiary w Boga, w drugiego człowieka i samego siebie oraz w to co niesie los, bo  nic w naszym życiu nie dzieje się bez jakiegoś przeznaczenia ,życzę Wam dużo zdrowia  i wiele Łask Bożych  na każdy dzień Nowego 2014 Roku.

Życzę od serca, by każda łza w oku miała smak szczęścia, by nadziei płomienie nie gasły w mroku i każde marzenie spełniło się w Nowym 2014 Roku!!!

* * *
* SZCZĘŚLIWEGO
NOWEGO 2014 ROKU!!!

I SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY !!!!
Niech w Nowym Roku - świat będzie dla Ciebie,

pełen ciepła...radości...i Przyjaciół...

A w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie: 
miłości...serdeczności...pogody ducha...

i zrozumienia...oraz wszelkiego dobra!

Najwspanialszego...

Pełnego uroku -

Nowego Roku 2014 !!!
By miłość królowała!
By radość panowała!
By szczęście Ciebie szukało!
I zdrowie dopisywało!






Kochani dziękuję za cały rok bycia tu razem, dziękuję za to ,że byliście , jesteście i za to ,że będziecie....
A teraz mykam dalej świętować z Mężem i Dziećmi do zobaczenia za rok...:)
POZDRAWIAM
Joanna z Mężem i Dziećmi ...:)

Brak komentarzy:

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...