.

Witam Kochani:)

Nazywam się Joasia. Mieszkam w pięknej małej miejscowości w warmińsko mazurskim mam wspaniała Rodzinę,która mnie wspiera i dopinguje w tym co robię .Moja Pasja to Rękodzieło, które polega na reanimacji surowców wtórnych nadaje im nowy wygląd i nowe "życie "oraz tworze nowe prace. Pasja ta pomaga mi się oderwać od trudu dnia codziennego i pomaga mi choć przez chwile zapomnieć o cierpieniu,a także daje mi wiele radości,wiele miłych chwil i odprężenie,które pomaga mi zregenerować się każdego dnia na nowo by mieć siłę do walki z chorobą . Poza tym jestem, jaka jestem.Jaką mnie życie ukształtowało. Nieraz przykro doświadczyło ,zrobiło ze mną co chciało.Czasem pogłaskało,czasem przytuliło,częściej po grzbiecie batem przejechało. Odznaczone przez doświadczenia bliznami moje ciało i dusza z nową energią i optymizmem co dzień do "boju"z Życiem rusza ,nie dając za wygraną siłę czerpię z bycia , z każdego przeżytego dnia ,który opróżniony z niepokoju nabiera blasku, entuzjazm wznieca. Nie boję się, wybiegać naprzód i formować przyszłość i wdrażać w życie swe marzenia.Spełniać się , upadać i podnosić się stale, jest naszym przeznaczeniem.Pogodziłam się z moim życiem,lecz czasem ugięłam się pod jego ciężarem i choć mi nie zawsze los mój sprzyja cieszę się życiem , bo tak szybko mija...

Rękodzieło Artystyczne – to nie tylko moja Pasja , ale również radość i przyjemność tworzenia czegoś z niczego własnymi rękami.

Każdego dnia na nowo przekonuję się jakim cudnym darem są ręce dzięki,którym odnalazłam w sobie talent,który stał się moją Pasją. Pasja ta to rękodzieło,którym zajmuję się od wielu lat,wszystkie prace zamieszczone na moim blogu wykonałam sama wkładając w nie całe swoje serce,po prostu kocham to co robię,a jakie są efekty mojej pracy to proszę oceńcie Kochani sami zapraszam ...:)

Obserwatorzy

Strony - Wystarczy kliknąć na wybraną podstronę , zapraszam :)

sobota, 11 stycznia 2014

WOŚP w Zalewie...:)

Witam Was moi Mili...:)
Przez ten tydzień w wolnych chwilach  pracowałam nad pracami z przeznaczeniem na WOŚP, która odbędzie się jutro.

Na początek szydełkowe buciki mojej Mamy...:)


 Kawowiec - drzewko , które wykonałam według własnego pomysłu ...



Kolejną pracą , było drzewko bonsai w kolorze fioletowym , szkoda tylko ,że zdjęcie nie oddaje rzeczywistego uroku tego drzewka , ponieważ kolor na zdjęciu jest inny niż autentyczny....


Tak prezentują się oba drzewka...


Zestaw prac, które obie z moją Mamą wykonałyśmy z przeznaczeniem na licytację WOŚP w Zalewie.
 Aukcja  ta odbędzie się 12.01.2014r,na którą  serdecznie zapraszamy 



Kochani zachęcam Was do wspierania takich akcji jak WOŚP , warto pomagać innym  , ponieważ dobro dzielone się pomnaża i wraca ze zdwojona siłą .
 Wiele czytałam w necie negatywnych opinii na temat takich akcji jak ta , ale nie oceniajmy ludzi i takich akcji przez pryzmat opinii innych ludzi , którzy potrafią krytykować i oceniać innych ,a tak na prawdę nic nie robią , by dać coś od siebie i pomnażać dobro.
Ja osobiście doznałam  dobra WOŚP ,kiedy urodzili się moi synowie jeden jako wcześniak leżał w inkubatorze zakupionym przez WOŚP , a drugi miał badany słuch aparatem zakupionym z pieniędzy tej akcji.
Uważam ,że warto pomagać tym bardziej teraz kiedy od dwóch lat ze sprzętu będą korzystać  ludzie starsi. 
A jednak jak by nie było mamy dzieci  z czasem będą wnuki  no i sami z dnia na dzień zbliżamy się do jesieni naszego życia czyli naszej starości ....a czy to nie my będziemy z tego sprzętu korzystać tego nikt nie wie...a tak jak  mawiał  Jan Paweł II....



Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr, które posiada , ale jego czynów

Nie ważne jest to co się ma, ale czym się dzieli z innymi."
..............


Pozdrawiam Joanna...:)




4 komentarze:

Tworzyć każdy może-Anna Skonieczna pisze...

wszystkie prace są piękne:) drzewka są świetne :)

Joanna Langowska pisze...

Aniu serdecznie dziękuję :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Joasiu cudnie tworzysz, bukiet kawowy przepiękny :)

Joanna Langowska pisze...

Pani Jadziu pięknie dziękuję:)

Gościu Miły :)

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...